Ένα εύλογο ερώτημα για πολλούς, το οποίο άφησε πολλά ακόμη ερωτήματα, πολλές πληγές κυριολεκτικά και μεταφορικά, και σίγουρα πολλές σπασμένες καρδιές και τσέπες.

Τι θέλει να πει ο ποιητής εδώ άραγε, τι εννοεί δηλαδή, τόσες φορές έχουμε δει λάσπη σε Supercross δεν είναι η πρώτη φορά ούτε και η τελευταία σίγουρα, καθώς τα στάδια είναι ανοιχτά και ο παράγοντας καιρός πέραν των δυνατοτήτων.

Ξεκίνησε η μέρα με ήλιο και στη συνέχεια έριξε όπως συνηθίζεται να λέγεται καρέκλες, με την βροχή να κάνει πραγματικά το μέρος σαν λίμνη. Δεν ήταν βέβαια τόσο χάλια όπως στην Daytona το 2008. Το τερέν ήταν μια πραγματική γλιστερή λασπώδη κόλαση με τον Kevin Windham να κλέβει την νίκη στο τέλος από τον πολύ άτυχο της βραδιάς Chad Reed ο οποίος κόλλησε τόσο βαθιά στη λάσπη που εν τέλη η Yamaha του παρέδωσε πνεύμα.

Όπως είδαμε δεν ήταν τόσο τραγικά τα πράγματα βέβαια όμως το χώμα ήταν διαφορετικό. Τι έπαιξε ρόλο σε αυτή την τραγωδία τελικά που έχει κοστίσει σε αναβάτες τόσα προβλήματα με την υγεία τους με πολλούς να υποφέρουν από εγκαύματα και δερματικές μολύνσεις αλλά και ομάδες να έχουν να κάνουν με διαλυμένο εξοπλισμό από μηχανάκια μέχρι και κατσαβίδια.

Ένα παρόμοιο αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό συμβάν είχαμε βιώσει και στο κοντινό παρελθόν τον Ιανουάριο του 2017 στο Anaheim με την βροχή να μας κάνει την έκπληξη υποβάλλοντας τους ρυθμούς της στην κύλιση του αγώνα. Τότε λοιπόν κάποια τέτοια κρούσματα περί εγκαυμάτων είχαν βγει στην επιφάνεια χωρίς όμως το θέμα να παίρνει τέτοια έκταση. Κατόπιν συσκέψεων η εταιρία μεγαθήριο που έχει τα δικαιώματα του AMA Monster Energy Supercross που δεν είναι άλλη από την Feldman Motorsports έκρινε λανθάνουσα την χρήση των χημικών για την λύση του προβλήματος της υπερβολικής λάσπης. Ερχόμενοι δυο χρόνια μετά δεδομένου όχι ότι μάθαμε αλλά δεν ξεχάσαμε ακόμα, λογικά δεν θα έπρεπε να δούμε κάτι ανάλογο με αυτό που βλέπουμε αυτές τις ημέρες. Οι περισσότεροι αναβάτες έχουν πραγματικά προβλήματα με το σώμα τους και δεν μπορείς να μην τους πιστέψεις γιατί είναι πολλοί, αλλά όλοι έχουν ποστάρει φωτογραφίες με σημεία του σώματος τους κόκκινα και καμένα. Ο Ken Roczen μάλιστα είπε αφού σχολίασε τον αγώνα του « Εγώ και άλλοι αναβάτες έχουν πρόβλημα με εγκαύματα από τα χημικά. Είναι τόσο χάλια που μετά βίας μπορώ να κάτσω.» Χαρακτηρίζοντας την ημέρα ως μια τρελή μέρα.

Ο πολύ αγαπητός Vince Friese δεν είπε απολύτως τίποτα για τον αγώνα του και επέκρινε το τι συνέβη στο San Diego κάνοντας λόγο για το ότι δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτα. «Φυσιολογικά θα ήμουν για προπόνηση ή στο γυμναστήριο. Κάποιος όμως έκρινε σωστό να ρίξει χημικά στο χώμα τα οποία είναι γνωστό ότι προκαλούν εγκαύματα στο δέρμα ενώ ήξερα ότι αυτά τα χημικά θα βρεθούν σε άμεση επαφή στο σώμα 80+ αναβατών. Είστε όλοι εντάξει με αυτό που συνέβη?»

Από την πλευρά τους και κάποιοι ανεξάρτητοι αναβάτες χωρίς κάποια εργοστασιακή υποστήριξη φανερά ενοχλημένοι έκαναν γνωστή την δυσαρέσκεια τους για τον τρόπο που τους αντιμετώπισαν οι υπεύθυνοι του αγώνα. Εδώ πρέπει να ειπωθεί και είναι πάρα πολύ σημαντικό ότι αυτά τα παιδιά ταξιδεύουν ώρες ατέλειωτες όλο τον χρόνο μέσα σε ένα βαν με δυο φίλους και τα πληρώνουν σχεδόν όλα από την τσέπη τους, σίγουρα για αυτούς ένας τέτοιος αγώνας πονάει πολύ.

Ο Tyler Bowers είπε για το πόσο άσχημη είναι η κατάσταση του σώματος του αλλά και επίσης το ότι του στοίχισε πολύ η ζημιά που έχει προκληθεί στον εξοπλισμό του στη μοτοσυκλέτα του κυρίως. Με το πρόγραμμα αυτών των αθλητών να είναι υπολογισμένο προσεκτικά, σίγουρα μια τέτοια κατάσταση τους προκαλεί αρκετούς μπελάδες και όταν για κάποιον επαγγελματία του βάζει σκέψεις να μην τρέξει σίγουρα κάτι έχει πάει στραβά.

Όσο για τα του αγώνα ο Eli Tomac πήρε την παρθενική του νίκη για την εφετινή χρονιά με τον Marvin Musquin να τερματίζει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ενώ ο Ken Roczen έδειξε πολύ καλή εικόνα παρά το ότι έχασε τον αγώνα ενώ βρέθηκε να προηγείται για αρκετούς γύρους. Ο Justin Bogle τερμάτισε αρκετά πίσω στην 4η θέση ενώ ο Chad Reed έμεινε μπροστά από τον Aaron Plessinger για την 5η θέση.

Στην κατηγορία των 250 κυβικών εκατοστών η Pro Circuit Kawasaki φεύγει με το απόλυτο κάνοντας το 1-2 με τους Adam Cianciarulo και Garrett Marchbanks στις πρώτες θέσεις. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Jimmy Decotis στο πρώτο βάθρο της καριέρας του με τους κόπους του να ανταμείβονται. Πίσω του ο Shane McElrath μη μπορώντας να κάνει κάτι καλύτερο και την πρώτη πεντάδα έκλεισε ο Καναδός Jess Pettis.

Στον βαθμολογικό πίνακα φεύγουμε από την Δύση με τον Ciaciarulo πρωτοπόρο και τον Colt Nichols να χάνει την πρωτιά της βαθμολογίας για μόλις 8 βαθμούς συλλέγοντας μόλις 13 στο San Diego από την 10η θέση. Στην 3η θέση της βαθμολογίας είναι ο Shane McElrath μένοντας σταθερός και 4ος ο Γάλλος Dylan Ferrandis με τους τρεις να απέχουν μόλις 4 βαθμούς. Την πεντάδα κλείνει ο Rj Hampshire με 75 βαθμούς

Μιλώντας με βαθμολογικό ενδιαφέρον φεύγουμε για την Ανατολή με πρωτοπόρο τον Eli Tomac έναν Tomac που δεν έχουμε συνηθίσει πολύ τα τελευταία χρόνια και ως τώρα μετράει μόλις μια νίκη σε 5 αγώνες, ειναι όμως ο ηγέτης της βαθμολογίας με τους Musquin και Roczen να ισοβαθμούν στην 2η θέση 4 βαθμούς πίσω από τον Tomac. 4ος είναι ο Cooper Webb έχοντας δείξει πολύ καλά στοιχεία μέχρι τώρα και την πεντάδα κλείνει ο Blake Baggett.

Αναλυτικά αποτελέσματα και βαθμολογίες ΕΔΩ.

Video με ολόκληρους τους κύριους αγώνες της βραδιάς ΕΔΩ.

 

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.