Στέλιος Γαλατιανός – Back To The Future, Που Βρίσκετε Σήμερα.

Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με τον Στέλιο Γαλατιανό κάνοντας μια όμορφη συζήτηση και αναδρομή στο παρελθόν. Ένας αθλητής ο οποίος πάντα ξεχώριζε σε κάθε σκέλος. Ο μεγαλύτερος αντίπαλος του νυν κυρίαρχου Παναγιώτη Κουζή και σίγουρα ένα από τα καλύτερα τιμόνια που έχει βγάλει αυτή η χωρά. Για όσους θυμούνται δεν χρειάζεται να πω απολύτως τίποτα. Για τους νέους καλά θα κάνουν να ψάξουν αυτό το όνομα γιατί πριν μερικά χρόνια είχε γράψει με λαμπρά φωτεινά και μεγάλα γράμματα στο βιβλίο της ιστορίας του Ελληνικού motocross.

galatianos

Πως είναι η ζωή μετά την motocross εποχή? Η αλλαγή αυτή πως ήταν?

Η ζωή μετά την motocross εποχή θα έλεγα με ένα χαρακτηρισμό πως είναι αρκετά βαρετή. Είναι περίεργο και ταυτόχρονα δύσκολο το συναίσθημα να φεύγεις – αποχωρείς από έναν χώρο ως γνωστός, στην κορυφή και δαχτυλοδεικτούμενος, βγαίνοντας στην κοινωνία ως ο κανένας και ξεκινώντας από το μηδέν. Ναι θα έλεγα πως χρειάζεται γερό στομάχι για αν θες να ξεκαβαλήσεις το καλάμι. Με λίγα λόγια είμαι ένας υπάλληλος σε μια διαφημιστική(SavvyPartners) δημιουργώντας όμορφα πράγματα, συνεχίζω να έχω hobby και να ανακαλύπτω διάφορους κόσμους.

Βλέπουμε από την προσωπική σου σελίδα σε facebook και instagram ότι ακόμη έχεις επαφή. Τι συμβαίνει με αυτό? Οι περισσότεροι θέλουν να σε ξανά δουν στην μπάρα εκκίνησης.

Είναι ένα περίεργο θέμα προς συζήτηση αυτό. Δεν σταμάτησα ποτέ να οδηγώ την μοτοσικλέτα μου ή φίλων μου, ανεξαρτήτου χρώματος και μάρκας από τότε που αποχώρησα από τον χώρο. Κάποιες από αυτές τις φορές ναι γινόντουσαν και οι αντίστοιχες αναρτήσεις στα social media όπου προανέφερες. Είναι φοβερό στις μέρες μας το πόσο σημασία και αξία δίνουν οι άνθρωποι σε ένα άψυχο αντικείμενο όπως είναι μία οθόνη στην οποία ότι δηλώσεις είσαι και προβάλεις ότι, όπως και όπου θές, ότι ώρα και στιγμή χάνοντας το νόημα. Έχω υπάρξει θύμα των social και εγώ δεν κρύβομαι, απλά πια προβάλω αυτό που θέλω με σκοπό να βγει προς τα έξω κάτι συγκεκριμένο. Το ευχάριστο σε όλη την υπόθεση είναι πως πολύς κόσμος επικοινωνεί μαζί μου λέγοντας μου πως θα ήθελε να με δει πίσω από την μπάρα να αγωνίζομαι και να δίνω λίγο extra θέαμα με την οδήγηση μου και το στιλ μου, κάτι που με χαροποιεί ιδιαιτέρως γιατί μου αποδεικνύει πως άφησα κάτι πίσω.

galatianos1

Αγωνιζόσουν για αρκετά χρόνια στην κορυφή του πανελλήνιου. Πολλοί θα θυμούνται τις μάχες σου, το θέαμα που πρόσφερες και τις πολλές κάρο. Πες μας λίγα λόγια για τους αγώνες τότε, τους στόχους και τα κίνητρα που είχες.

Δεν γράφονται όλα αυτά που μπορώ να πω αν ξεκινήσω, γι αυτό θα το πάω πολύ περιληπτικά. Οι αγώνες motocross είναι ένα άθλημα το οποίο απαιτεί αφοσίωση, στέρηση, στόχο και πίστη. Αυτά είναι κάποια από τα στοιχεία που μου έμαθε όλα αυτά τα χρόνια ο κατά την γνώμη μου ‘’Guru’’ του αθλήματος Γεωργακόπουλος Σταύρος. Εμφανίστηκα από το πουθενά ως άγνωστος, χωρίς καμία προϊστορία στον χώρο, επιτυγχάνοντας πολλά ως παιδί, για πράγματα που ίσως όσοι θυμούνται ακόμα να μιλάνε. Έμαθα από μικρός να είμαι ταγμένος σε αυτό που αγαπούσα και έκανα, βάζοντας μεγάλους στόχους με τον πατέρα μου και τον VGR τότε. Αυτό με οδήγησε στην όποια επιτυχία. Κίνητρο μου πραγματικά δεν ήταν ως παιδί να φτάσω και να ξεπεράσω τον τότε πρωταθλητή, αλλά να γίνω σαν τον Jeremy McGrath και τα τότε είδωλα μου, δηλαδή να περνάω καλά κάθε φορά που φοράω το κράνος μου, και να κάνω το κάτι διαφορετικό..

Σταμάτησες ίσως στα καλύτερά σου. Τι ήταν αυτό που σε έκανε να σταματήσεις και να αποχωρίσεις?

Πολλές αναποδιές, πολλές ατυχίες, πολλές απογοητεύσεις, πολλοί τραυματισμοί και άλλα πολλά που δεν μου έρχονται στο μυαλό αυτή τη στιγμή μπορούν να σε κάνουν να τα παρατήσεις. Όπως προανέφερα ήμουν ταγμένος σε αυτό το οποίο ήθελα να κάνω, έτσι όλα αυτά δεν με εμπόδισαν να κάνω ό,τι έκανα τότε. Πιστεύω πως ένας αξιοπρεπής αθλητής έχοντας σεβασμό στον εαυτό του και σε όλη του την προσπάθεια, πρέπει να ξέρει πότε να σταματάει και καλό είναι να τον θυμούνται στην κορυφή. Κατέκτησα τους στόχους μου και τους ξεπέρασα κατά πολύ μπορώ να πω.

Ποια ήταν τα καλύτερα highlights? Ποιες οι καλύτερες στιγμές σου?

Τολμώ να πω πως οι περισσότερες καλύτερες στιγμές μου δεν είναι σε αγώνες, αλλά σε προπονήσεις, μιας και το σλόγκαν των αντιπάλων μου ήταν πως είμαι οδηγός της προπόνησης. Κάτι που ίσχυε λόγο της έλλειψης εμπειρίας αγώνων, η οποία δεν άργησε να έρθει και αυτή όπως πολλά άλλα. Ένας αγώνας ο οποίος δεν θα ξεχάσω ποτέ στην ζωή μου είναι το 2011 στην πίστα των Τρικάλων, όταν στρίβοντας στην πρώτη στροφή 1ος μετά από πέντε στροφές δέχτηκα blockpass από τον Πάνο Κουζή με αποτέλεσμα να πέσουμε κάτω και να πλεχτούν οι μοτοσικλέτες μας. Οι αναμνήσεις είναι σαν καρέ καρέ από εκείνο τον αγώνα, όπως κλείνοντας τον πρώτο γύρο ο 1ος ήταν 55 δευτερόλεπτα μπροστά μου, το επόμενο που θυμάμαι ήταν πως είδα την ταμπέλα των δύο γύρων και μετά την καρό σημαία, με αποτέλεσμα να είμαι 1ος και +25 δευτερόλεπτα από τον 2ο. Είναι ο πιο αφοσιωμένος αγώνας που έχω κάνει στην ζωή μου.

Με τι ασχολείσαι τώρα και πως είναι η καθημερινότητα σου?

Δουλεύω καθημερινά σε μια δημιουργική επιχείρηση, είμαι άνθρωπος έχοντας πάντα στην ζωή μου τον αθλητισμό, και μου αρέσει πολύ να ανακαλύπτω κι άλλα αθλήματα, απο την ιστορία τους, την κουλτούρα τους, τον φόβο και το ρίσκο που κρύβεται πίσω από αυτά.

galatianos2

Σε βλέπουμε αρκετές φορές με τον Πάνο Μανάρα πάνω σε bmx? Ποια είναι η ενασχόληση σου με το ποδήλατο? Το σκέφτεσαι καθόλου για να συμμετάσχεις ποτέ σε αγώνα?

Το ποδήλατο ευθύνεται για ό,τι εξέλιξη είχα πάνω σε μοτοσικλέτα. Θυμάμαι τον εαυτό μου πάνω σε BMX χωρίς βοηθητικές ρόδες από τα 5 μου χρόνια. Κατάφερα να περάσω το ένα στο άλλο, την τέχνη του bmx στο μηχανάκι και την έλλειψη φόβου από το motocross στο bmx. Ο Πάνος είναι από τα 13 μου χρόνια φίλος και τώρα είμαι σχεδόν 29 (πολλά χρόνια), έχουμε ταξιδέψει μαζί πολλές φορές και έχουμε κάνει στα πιο όμορφα και τρελά μέρη μαζί ποδήλατο. Καταφέραμε σαν παρέα όλοι μαζί να φτιάξουμε ένα πάρκο bmx στον χώρο του Παναγιώτη και του Γιάννη Μανάρα, κάνοντας το όνειρο πολλών μας πραγματικότητα, και κάνοντας αυτό που αγαπάμε. Έχω συμμετάσχει κάποιες φορές σε αγώνες ναι, με καλύτερη θέση την 3η. Δεν είναι κάτι το οποίο με πολύ ενδιαφέρει, δηλαδή να ανταγωνιστώ, μου αρέσει να περνάω καλά με την παρέα μου και τίποτα άλλο.

Παρακολουθεις καθόλου το άθλημα και τον χώρο?

Να είναι καλά το internet στην εποχή μας που μπορείς να είσαι ενήμερος για οτιδήποτε θες. Παρακολουθώ πολύ θα έλεγα το άθλημα και τον χώρο ναι, με την μικρή λεπτομέρεια ότι δείχνω πιο πολύ ενδιαφέρον στα του Εξωτερικού. Κάνω πολύ κέφι να βλέπω το άθλημα να ξεφεύγει τόσο πολύ από όλες τις απόψεις, ταχύτητα και τέχνη.

Ποια είναι η γνώμη σου για τους αγώνες στο πανελλήνιο?

Ξεκινάω αναφέροντας πως πριν απαντήσω πείρα μια έκφραση απογοήτευσης και δισταγμού θα έλεγα. Είναι καθαρά η γνώμη μου και ας παρεξηγηθώ γι αυτό, έχω μάθει να λέω την αλήθεια από μικρός. Θεωρώ πως είμαστε πάρα πολλά χρόνια πίσω σε σχέση με αυτό το οποίο παρακολουθώ στις μέρες μας, και σε σχέση με αυτά που έκαναν οι παλιοί, αυτά που έκανα εγώ και η γενιά μου και αυτά που κάνουν οι Έλληνες αναβάτες που τρέχουν τώρα. Δεν είμαι εδώ για να κρίνω κανέναν και το γιατί γίνεται αυτό, απλά εμένα η γνώμη μου είναι πως πάντα πρέπει να προσπαθείς να κάνεις το κάτι διαφορετικό και να εξελίσσεσαι συνεχώς με ό,τι και αν έχεις στα χέρια σου, πίστες και εξοπλισμό. Δυστυχώς πιστεύω πως το ελληνικό επίπεδο στις μέρες μας έχει μείνει αρκετά στάσιμο και μη εξελίξιμο. Αναφέρω κάτι τέτοιο έχοντας παρακολουθίσει αγώνες ως θεατής πια, βλέποντας τις μοτοσικλέτες να εξελίσσονται όλο και προς το καλύτερο, έχοντας κάνει ο ίδιος κάποια πράγματα στο παρελθόν. Δεν ξέρω αν είναι το κίνητρο που λείπει, δεν ξέρω αν είναι η φαντασία, το ρίσκο, το κέφι όπως προανέφερα παραπάνω, αλλά θα προτιμούσα σαν πια θεατής και σαν παλιός αγωνιζόμενος να δω το κάτι παραπάνω. Ίσως η νέα γενιά να μας επιφυλάσσει κάτι το μοναδικό και το ελπίζω.

Πες μας λίγα λόγια για τους αγώνες που συμμετείχες στο εξωτερικό.

Το να είσαι μέρος σε τέτοιους αγώνες είναι κάτι ονειρικό θα έλεγα και ας είσαι ο τελευταίος τροχός της αμάξης. Είναι σαν να ζεις το όνειρο σου, ο καθένας το δικό του. Το επίπεδο είναι ακραίο, δεν σου επιτρέπει να μπορείς να ακολουθήσεις τον ρυθμό των ξένων αναβατών όσο και προετοιμασμένος νομίζεις πως είσαι. Λίγο το άγχος, λίγο ο ρυθμός τους, λίγο το τερέν είναι κάτι το συναρπαστικό, αλλά και ταυτόχρονα τρομακτικό. Το νόημα είναι να μαζεύεις εμπειρίες και να περνάς καλά και να το ευχαριστιέσαι όσο κανένας άλλος. Είναι στιγμές που μένουν και ευκαιρίες που ίσως δεν σου ξαναέρθουν.

Τέλος κάποια άτομα που θα ήθελες να ευχαριστήσεις που ήταν δίπλα σου στην πορεία που χάραξες στους αγώνες.

Τον άνθρωπο που θέλω να ευχαριστήσω πρώτα απ ‘όλους είναι ο πατέρας μου που αυτός ευθύνεται στο ότι εμπλάκηκα στο χώρο και είναι ο πρώτος άνθρωπος που πίστεψε σε εμένα. Ένας άνθρωπος ο οποίος έχει υπάρξει πολύ σημαντικός για μένα σε όλη αυτή την πορεία μου είναι ο Γιώργος Λεψινώτης, έμαθα από αυτόν τον άνθρωπο πως να εκτιμάω, να αγαπάω και να βλέπω ξεκάθαρα το άθλημα από πολλές απόψεις. Τέλος ο άνθρωπος ο οποίος πίστεψε σε εμένα και κατάφερε να βγάλει στην επιφάνεια την πλευρά του εαυτού μου, που δεν γνώριζα, και να με κάνει πρωταθλητή είναι ο Σταύτος Γεωργακόπουλος.

Κάτι που θα ήθελες να προσθέσεις.

Δεν έχει σημασία πιο είναι το άθλημα – ενδιαφέρον – σπορ –δραστηριότητα που κάνετε, κάντε το με κέφι, όρεξη, και να δίνετε το 100% του εαυτού σας γιατί έχουμε μία ζωή και η ευκαιρίες δεν έρχονται κάθε μέρα…

Α. Πανταζής

Share →

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.