Το Πανελλήνιο πρωτάθλημα motocross ξεκίνησε από την πίστα του αυτοκινητοδρομίου Σερρών το προηγούμενο Σαββατοκύριακο και οι πρώτες ενδείξεις είναι ότι θα έχουμε μεγάλες μάχες στις δύο κύριες κατηγορίες.

Στην μεγάλη κατηγορία η συνέχεια αναμένετε με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον καθώς οι Γιάννης Τουρατζίδης και Νίκος Λυρίου αμφισβήτησαν από τον πρώτο αγώνα την κυριαρχία του Παναγιώτη Κουζή. Ιδιαίτερα ανεβασμένος εμφανίστηκε και ο Δημήτρης Κοντολέτας αν και στάθηκε άτυχος με τους Ηλιόπουλο και Τσαρνά να παραμένουν δύο σταθερές αξίες στην κατηγορία.

Στην ΜΧ2 οι Αλέξανδρος Γεωργαντάς και Φραγκίσκος Ζούνης μοιράστηκαν τις καρό σημαίες με τους Δ. Τουρατζίδη, Σάγμαλη, Παπίλα και Ανδρέου να έχουν μια πολύ ωραία μάχη και στα δύο σκέλη, ενώ στην κατηγορία υπάρχουν και οι Μπαξεβάνης, Τομαράς, Μπάκας και Κανάκης. Όλα αυτά χωρίς να υπάρχει η κατηγορία Elite.

Σε μια χρονιά που οι ρόλοι δεν είναι ξεκάθαροι και υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις διεκδικητές σε κάθε κατηγορία, γιατί θα έπρεπε πραγματικά να μπούμε σε μια διαδικασία κλεφτοπόλεμου και να ξεκινάμε να μετράμε τα αν, μετά από κάθε αγώνα;

Μετά τις αντιδράσεις για την κατηγορία Elite που τελικά ακυρώθηκε για την φετινή χρονιά η επιτροπή μαζί με τον πρόεδρο της ομοσπονδίας κάλεσαν όλους τους αναβάτες σε έναν ανοιχτό διάλογο στο τέλος της πρώτης ημέρας, να μιλήσουν για το τι πραγματικά προτείνουν οι αναβάτες ώστε να βελτιωθεί η εικόνα του αθλήματος.

Οι αναβάτες και οι συνοδοί υπεύθυνοι των μικρότερων αναβατών που παρευρέθησαν χωρίς να υπάρχει κάποιος που να εκπροσωπεί το AΣΟΑΜ, δήλωσαν την δυσαρέσκειά τους για την ανακοίνωση της κατηγορίας elite, καθώς στο χώρο επισήμαναν ότι υπάρχουν πολλά μεγάλα προβλήματα και η συγκεκριμένη απόφαση αντί να ανεβάσει το επίπεδο θα λιγοστέψει και άλλο τον αριθμό των συμμετοχών χωρίς να προσφέρει κάτι παραπάνω. Εξέφρασαν ανοιχτά την ανησυχία τους για την συνεχόμενη μείωση των χώρων που τηρούν τις προϋποθέσεις για αγώνα, για θέματα ασφάλειας, για την μη ύπαρξη χορηγών, για τους ελάχιστους θεατές και για την συνολική προβολή των αγώνων. Ασχέτως αν είναι λάθος ή σωστό σε καμία περίπτωση οποιοδήποτε απόφαση δεν μπορεί να λειτουργήσει, αν δεν δοκιμαστεί πιλοτικά σε κάποιους αγώνες αρχικά, αν φυσικά συμφωνούν οι αναβάτες και οι διοργανωτές.

Με μια απόφαση δεν μπορεί να γίνει υποκατηγορία η πολυάριθμη ΜΧ2 και να καπελωθεί πίσω από την ΜΧ1, γιατί σύμφωνα με την δυναμική και τα ως τώρα δείγματα που έχουμε οι κατηγορίες Εxpert σε νοτίου και βορείου είναι αδύνατον μια μοτοσυκλέτα 250 κυβικών να προσπεράσει μια των 450 όταν η διαφορά δυναμικής των δυο αναβατών είναι μικρή. Θα ήταν πολύ κουραστικό για κάποιον θεατή να δει ένα σκέλος με τους τριάντα καλύτερους αναβάτες και να περιμένει 2-3 ώρες να γίνει το δεύτερο σκέλος της συγκεκριμένης κατηγορίας με όλους τους υπόλοιπους αγώνες να φαίνονται φτωχοί μπροστά στα μάτια του. Η συγκεκριμένη κατηγορία θα μπορούσε να είναι μια φιέστα άλλα σε περίπτωση που θα προστεθεί ακόμα ένα σκέλος είναι σίγουρο ότι οι περισσότεροι αναβάτες δεν θα συμμετείχαν.

Πραγματικά ο λόγος ύπαρξης της elite είναι η πρόοδος του αθλήματος ή κάποιος άλλος; Γιατί πριν τρεις μήνες στην συγκεκριμένη πίστα έγινε το Μεσογειακό Πρωτάθλημα Motocross και οι τέσσερις αναβάτες της Γαλλίας μαζί με τον Βούλγαρο Ιvanov ήταν πέντε αναβάτες παγκόσμιας κλάσης . Δυστυχώς οι αναβάτες που ταξίδεψαν στις Σέρρες από την Νότια Ελλάδα ήταν ελάχιστοι.

Τα κατατακτήρια σκέλη είναι κάτι που άρεσε αλλά από τον πρώτο αγώνα φαίνεται τι θα επακολουθήσει σε ένα πρωτάθλημα περιορισμένο, το μέτρο είναι καλό αλλά χρειάζεται εκτός από μια καλή θέση στην μπάρα να επιβραβεύεται και η επίδοση των αναβατών με κάποιους βαθμούς ώστε να μην είναι απλά αγώνες ρουτίνας. Το μέτρο αυτό θα ήταν καλό να ισχύσει σε όλες τις κατηγορίες και ιδιαίτερα στις μικρές. Το πρόγραμμα αν θέλουμε μπορεί να χωρέσει όλα τα κύρια σκέλη την Κυριακή ώστε να μην υπάρχει κενό, όπως καλό θα είναι οι απονομές να γίνονται μετά το τέλος του τελευταίου σκέλους ώστε να είναι παρόντες και οι λίγοι ηρωικοί θεατές, ώστε να μην γίνονται μόνο μεταξύ αγωνιζόμενων και συνοδών.

Αυτό που σίγουρα πρέπει να προβληματίσει τους υπεύθυνους του χώρου είναι ότι οι φιλικές προπονήσεις και κάποια μεμονωμένα event motocross μαζεύουν τoν ίδιο αριθμό αγωνιζόμενων και ίσως και περισσότερους απο τους αγώνες του Πανελληνίου πρωταθλήματος. Μήπως αντί για elite να προσθέσουμε μια κατηγορία mx για τους χομπίστες. Σίγουρα το επίπεδο δεν θα ανέβει αλλά τουλάχιστον θα έχουμε λέσχες που θα θέλουν να κάνουν αγώνες γιατί άλλο 80 συμμετοχές και άλλο 120 ώστε να μπορέσουν να συντηρούνται οι υπάρχουσες πίστες.

Άλλο μεγάλο θέμα είναι οι ελάχιστες συμμετοχές στις μικρές κατηγορίες με την ΜΧ-65 να περνάει μια πολύ δύσκολη χρονιά.

Αποτελέσματα του αγώνα ΕΔΩ. Race report ΕΔΩ.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.