Ένα ιδιαίτερα αμφίρροπο πρωτάθλημα αναμένετε να είναι το AMA SUPERCROSS 2019 καθώς υπάρχουν δυνατά φαβορί, αουτσάιντερ, σταθερές δυνάμεις, τέσσερις δυνατοί “Rookie” αλλά και κάποιοι αναβάτες που γεννούν ερωτήματα.

Δεκατέσσερις αναβάτες έχουν κερδίσει έστω ένα τίτλο σε μία από τις δυο κατηγορίες του SUPERCROSS είτε στο εθνικό πρωτάθλημα MOTOCROSS άλλα μόνο δυο έχουν κατακτήσει τίτλο στα 450SX. Oι Jason Anderson, Marvin Musquin, Eli Tomac και Ken Roczen είναι οι επικρατέστεροι αλλά η σειρά των αγώνων του AMA SUPERCROSS κρύβει πάντα εκπλήξεις και παγίδες.

Ο πρωταθλητή του 2018 Jason Anderson θέλει να υπερασπιστεί τον τίτλο του, έχοντας σαν όπλο του την σταθερότητα και τον δυναμισμό του. Το 2018 του αρκούσαν μόνο τέσσερις νίκες να τον στέψουν πρωταθλητή καθώς ήταν ένας από τους μόνο έξι αναβάτες που βαθμολογήθηκαν σε όλους τους αγώνες έχοντας έντεκα παρουσίες στο βάθρο και το Red plate από τον δεύτερο αγώνα. Το 2018 στους πρώτους πέντε αγώνες είδε τους κυριότερους αντιπάλους να βγαίνουν εκτός από την διεκδίκηση του τίτλου. Σίγουρα αυτή η σεζόν δεν θα είναι τόσο εύκολη καθώς θα έχει περισσότερη πίεση.

Η μεγαλύτερη απειλή για τον Jason Anderson ήταν ο Marvin Musquin που ξεκίνησε με νίκη το πρωτάθλημα άλλα στο δεύτερο αγώνα στο Houston αναγκάστηκε να εγκαταλείψει πριν τον τελικό, έχοντας τραυματίσει τον ωμό του, στον τρίτο αγώνα ο Γάλλος ήταν επηρεασμένος από τον τραυματισμό του. Στην συνεχεία αν και σημείωσε άλλες τρεις νίκες και έξι δεύτερες θέσεις δεν κατάφερε να περάσει ποτέ μπροστά από τον Anderson. Ιδιαίτερη η σχέση για τους δυο αναβάτες καθώς προπονούνται μαζί από τον Aldon Baker, κάτι που σίγουρα είναι και καλό και κακό μαζί. Στην pre-season είχε έναν τραυματισμό στο γόνατο που τον έθεσε εκτός από το SX του Παρισιού.

Ο Eli Tomac ήταν άπλα εντυπωσιακός στην σειρά των αγώνων με οχτώ νίκες άλλα και ένα καταστροφικό ξεκίνημα που τον έθεσε γρήγορα εκτός από την διεκδίκηση του πρωταθλήματος. O εικοσιεξάχρονος από το Κολοράντο σημείωσε τις οχτώ νίκες του στους δεκατέσσερις αγώνες που κατάφερε να τερματίσει και ήταν για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο αναβάτης με τις περισσότερες νίκες. Aν καταφέρει να είναι πιο μεθοδικός και να τερματίσει σε όλους τους αγώνες, ίσως έχει τις περισσότερες ελπίδες να πανηγυρίσει τον τίτλο.

O δεύτερος Ευρωπαίος που ερίζει για τον τίτλο δεν είναι άλλος από τον Γερμανό Ken Roczen. Το πάθημα του 2017 του έγινε μάθημα αλλά αυτή την φορά ήταν και άτυχος, καθώς σε μία μονομαχία με τον Cooper Webb τραυμάτισε σοβαρά το δεξί του χέρι στο San Diego, βγάζοντας τον εκτός από την συνέχεια του πρωταθλήματος. Στο NATIONAL επέστρεψε και ήταν σαφώς πιο προσεκτικός, καθώς ο μεγάλος του στόχος είναι το πρωτάθλημα στο SUPERCROSS. Είναι πεισματάρης άλλα και μερικές φορές αρκετά ακραίος καθώς χάνει τον στόχο του κυνηγώντας θέσεις και νίκες σε αγώνες, ρισκάροντας πολύ. Μετά από δυο κακές χρονιές ελπίζει να φτάσει μέχρι το τέλος, αν τα καταφέρει μπορεί να πάρει τον πολυπόθητο τίτλο.

Στα 37 του ο Αυστραλός Chad Reed επέστρεψε στην Suzuki μετά από δέκα χρόνια αντικαθιστώντας τον τραυματία Weston Peick. Σίγουρα έχει καλές αναμνήσεις από την κίτρινη ομάδα καθώς το 2009 το RMZ-450 του είχε δώσει έναν τίτλο στο NATIONAL και μία δεύτερη θέση στο SUPERCROSS. Είναι ο τελευταίος της παλιάς γενιάς, πάντα πολεμιστής έχοντας κατακτήσει και ένα τίτλο στην κατηγορία. Το γνωρίζει ότι είναι μάλλον αδύνατον να πάρει νίκη, άλλα θα στοχεύσει σε θέσεις μέσα στην δεκάδα ώστε στο τέλος να βρεθεί όσο ψηλότερα γίνετε.

Ο εκκεντρικός Justin Barcia μετά από δυο κακές χρονιές το 2016 και το 2017 επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις με μία πέμπτη θέση στο πρωτάθλημα. Είναι πιο ώριμος από τις προηγούμενες χρονιές γνωρίζοντας ότι μόνο κάποιες νίκες δεν αρκούν. Ικανός για το καλύτερο και το χειρότερο μπορεί να κυνηγήσει νίκες αν το θελήσει, άλλα αυτό θα είναι μεγάλο ρίσκο καθώς δεν φημίζεται για την υπομονή του. Αν όλα κυλήσουν ομαλά μπορεί να βρεθεί από το τέσσερα έως το έξι της κατάταξης.

Ο Blake Baggett συνεχίζει με σταθερά βήματα να βρίσκετε μέσα στους πρωταγωνιστές. Έχει ξεπεράσει τις εκατό συμμετοχές στην κατηγορία άλλα ποτέ δεν έχει καταφέρει να πάρει νίκη στην μεγάλη κατηγορία. Αυτό δεν τον εμποδίζει να έχει πάντα καλά πλασαρίσματα στο τέλος της χρονιάς. Στόχος του μια θέση στην πρώτη εξάδα.

Ο Justin Brayton είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης στην κατηγορία. Μετράει ήδη 140 συμμετοχές στα 450 SX άλλα σίγουρα ο περσινός αγώνας στην Daytona θα του μείνει αξέχαστος καθώς κατέκτησε την παρθενική του νίκη. Μία σοβαρή υποψηφιότητά για την πρώτη εξάδα που υπό προϋποθέσεις μπορεί να έχει βλέψεις και για κάτι καλύτερο.

Η Honda HRC έχει την χαρά να έχει στο δυναμικό της ακόμη έναν πολύ ποιοτικό αναβάτη εκτός του Ken Roczen. Ο Cole Seely μπορεί να είναι ένας πιστός στρατιώτης για τους κόκκινους άλλα είναι ιδιαίτερα χαρισματικός και ταλαντούχος. Μπορεί αν πάρει εντολή από ρυθμιστής στο πρωτάθλημα να γίνει ένας από τους πρωταγωνιστές αν και αυτό κρύβει κίνδυνους με τον Roczen να είναι επιρρεπείς σε πτώσεις και τραυματισμούς. Σίγουρα οι κόκκινοι ελπίζουν η νέα χρονιά να είναι καλύτερη από το 2018 καθώς από τον έβδομο αγώνα έμειναν χωρίς αναβάτη στα 450.

Σταθερή άξια στην κατηγορία είναι πάντα ο Σκοτσέζος Dean Wilson. Ένας κάλος και τίμιος δεύτερος αναβάτης για κάθε ομάδα που έχει σκοπό τον τερματισμό μέσα στην πρώτη δεκάδα. Την φετινή χρονιά δεν ανήκει στην επίσημη ομάδα της Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing. Αυτό ίσως να είναι και καλύτερο για τον Σκοτσέζο καθώς δεν θα έχει πίεση και ακόμη έναν λόγο να τα πάει ακόμα καλύτερα θέλοντας να αποδείξει την αξία του.

Εκτός όμως από τους έμπειρους αναβάτες της κατηγορίας έχουμε και τέσσερις προσθήκες από τις μικρές κατηγορίες που σίγουρα θα αλλάξουν τα δεδομένα. Οι Osborne, Plessinger, Hill και Savatgy έρχονται με άγνοια κίνδυνου γνωρίζοντας ότι νίκες και θέσεις μέσα στην πρώτη τριάδα, και ένα καλό πλασάρισμα στο τέλος θα ήταν ότι καλύτερο στην πρώτη χρονιά τους.

Οι Osborne και Plessinger έρχονται από την κατάκτηση των πρωταθλημάτων στα 250 άλλα χωρίς να έχουν κοντραριστεί στα ίσια με τους λαμπερούς αστέρες της μεγάλης κατηγορίας. Αντιθέτως οι Justin Hill και Joey Savatgy έδειξαν ότι μπορούν, ο Hill στον αγώνα της Tampa κοντραρίστηκε στα ίσια κυνηγώντας την νίκη μέχρι την πτώση του, ενώ ο Eli Tomac χρειάστηκε την βοήθεια του Savatgy στον τελευταίο αγώνα του MONSTER ENERGY CUP για να κατακτήσει το έπαθλο του ενός εκατομμυρίου δολαρίων. Αφού το έκαναν μία φορά μπορούν να το ξανακάνουν όπως και οι Osborne και Plessinger που είναι εξίσου ικανοί. 

Η πορεία του Zach Osborne σαφώς διαφέρει από τους υπολοίπους τρεις καθώς είναι ένας πολύ έμπειρος αναβάτης που στους επόμενους μήνες κλείνει τα τριάντα του, άλλα ποτέ δεν έχει αγωνιστεί στην μεγάλη κατηγορία. Ο τραυματισμός του πριν λίγες ημέρες τον βγάζει εκτός από την διεκδίκηση της πρώτης εξάδας, καθώς θα χάσει τους πρώτους αγώνες.

Ο Aaron Plessinger είναι ένας ιδιαίτερα μεθοδικός και ταλαντούχος αναβάτης καθώς μέσα σε τέσσερα χρόνια στα πρωταθλήματα του ΑΜΑ κατάφερε να πάρει έναν τίτλο στο SUPERCROSS και ένα στο εθνικό πρωτάθλημα του MOTOCROSS.

Ο Justin Hill μετά την κατάκτηση του τίτλου το 2017, θέλησε να το επαναλάβει για ακόμα μία χρονιά αυτή την φορά με την Suzuki άλλα η πορεία του στο πρωτάθλημα δεν ήταν ανάλογη. Έρχεται με υψηλούς στόχους καθώς άτυπα δεν υπάρχει νούμερο ένα στην ομάδα της Suzuki Factory Racing.

Ο Joey Savatgy πήγε αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια στην βρύση αλλά νερό δεν ήπιε νερό. Δεν κατέκτησε σε καμία από τις τέσσερις καλές χρονιές στα 250 τίτλο, και αποφάσισε να δοκιμάσει στην μεγάλη κατηγορία.

Στο πρωτάθλημα υπάρχουν και τρεις αναβάτες που ήρθαν με δάφνες από τις μικρές κατηγορίες άλλα ποτέ δεν κατάφεραν να δείξουν τις δυνατότητες τους. Σαφώς καλύτερη η παρουσία του Cooper Webb στην δεύτερη του χρονιά στο πρωτάθλημα και μία νέα συμφωνία με την RED BULL KTM. Ικανός για το καλύτερο και το χειρότερο άλλα αν ο Webb εμπιστευτεί και ακολουθήσει της συμβουλές του Aldon Baker μπορεί φέτος να είναι η χρονιά του.

Ο Justin Bogle στην τέταρτη παρουσία του στο πρωτάθλημα πήρε ένα απρόσμενο δώρο από την Rocky Mountain ATV / MC – KTM – WPS καθώς η δεύτερη ομάδα της KTM του πρόσφερε συνεργασία θέλοντας να καλύψει το κενό του Benny Bloss που τραυματίστηκε πριν μερικές ήμερες. Σίγουρα Θέλει μία καλή χρονιά άλλα ίσως αντιμετωπίσει προβλήματα προσαρμογής καθώς ποτέ μέχρι τώρα δεν έχει οδηγήσει μοτοσυκλέτα του Ευρωπαίου κατασκευαστή.

Malcolm Stewart ο μικρός αδερφός του James. Τα τελευταία χρόνια χάθηκε και αυτός μέσα στην έντονη φημολογία του αδερφού του. Είναι ίσως ένας από τους πιο δυναμικούς αναβάτες της κατηγορίας και ιδιαίτερα μαχητικός. Επιστρέφει σε ομάδα της Honda, μοτοσυκλέτα που του έχει χαρίσει τον μοναδικό του τίτλο και τις τρεις νίκες στα 250.

Τέσσερις ακόμη αναβάτες που θα έχουν σχεδόν μόνιμη θέση στην σειρά των τελικών και ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους είναι οι Tyler Bowers, Kyle Chisholm, Vince Friese και Matthew Bisceglia.

Εκτός από τους Weston Peick και Benny Bloss που είναι τραυματίες, εκτός αγώνων εξακολουθεί να βρίσκετε και ο Broc Tickle που βρέθηκε θετικός σε έλεγχο αντιντόπινγκ όπως και ο Josh Grant που δεν κατάφερε να βρει ομάδα.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.