Μετά την ανακοίνωση της JGR Suzuki ότι ο αναβάτης Justin Barcia είναι εκτός λόγω ενός τραυματισμού στον καρπό. Μερικοί λένε ότι είναι σοβαρό, άλλοι κοντά στην ομάδα λένε ότι χρειάζεται λίγο χρόνο χωρίς μοτοσυκλέτα και χωρίς χειρουργική επέμβαση και ότι προσπάθησε να τρέξει αυτό το Σαββατοκύριακο στο Anaheim. Αλλά το δελτίο τύπου μιλάει με σαφήνεια λέγοντας ότι Barcia θα χάσει τον πρώτο «γύρο» του Supercross.

Τώρα απ΄ότι φαίνεται η JGR Suzuki θα χρειαστεί και πάλι μια αντικατάσταση. Το αρχικό σχέδιο ήταν να χρησιμοποιήσει έναν από τους αναβάτες της ομάδας 250SX για να αντικαταστήσει έναν από τους πιλότους των 450cc. Αλλά μετά τον τραυματισμό του Matt Bisceglia και τον Phil Nicoletti να κινείται δυτικά στα 250SX για να καλύψει τη θέση του, η ομάδα πήρε την απόφαση ότι ο Jake Weimer  θα αντικαταστήσει τον Barcia για τουλάχιστον τέσσερις γύρους.

jake-weimer

O Weimer δεν είχε για το τρέχον έτος σύμβαση, αλλά η παλιά του ομάδα RCH Suzuki τον είχε κοντά της για εκπαίδευση όλο αυτό τον καιρό και προσπάθησαν να είναι έτοιμοι για κάθε περίσταση, ακριβώς όπως και αυτή.

Όσο για τον Barcia, είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά που ξεκινά με έναν τραυματισμό κατά την έναρξη του Supercross. Οπότε περιμένουμε να δούμε αν θα είναι έτοιμος με τον καρπό του όταν θα επιστρέψει σε ένα μήνα.

Λ. Ιωαννίδης

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
↑ Back To Top ↑