Η Suzuki ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες της νέας 2016 RM-Z250, η οποία διαθέτει ένα σύστημα Holeshot Assist ελέγχου, καθώς και νέα ανάρτηση, ένα ελαφρύτερο, επανασχεδιασμένο πλαίσιο, νέα φρένα, και τα νέα εξαρτήματα του κινητήρα.

rmz250

Το νέο RM-Z250 έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με αγωνιστικές ομάδες του εργοστασίου στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες για να ενισχύσει την ήδη σημαντική πλατφόρμα της σημερινής μοτοσικλέτας, συνεχίζοντας την καλή εμφάνιση στην κατηγορία MX2 motocross. Το νέο RM-Z έχει ελαφρύτερο σασί, αυξημένη αντοχή και βελτιωμένη απόδοση στο χειρισμό.

Suzuki Holeshot Assist Ελέγχου

Holeshot της Suzuki Assist Control (S-HAC) του συστήματος προέρχεται κατευθείαν από τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του εργοστασίου και εισήχθη για πρώτη φορά στο RM-Z450 τα τελευταία χρόνια, και τώρα εμφανίζεται στο νέο RM-Z250, με σκοπό να βοηθήσει τους αναβάτες να πάρουν την καλύτερη δυνατή εκκίνηση. Ωστόσο, το σύστημα έχει αναπτυχθεί περαιτέρω το 2016, για να προσφέρει τη βέλτιστη δύναμη και την οδήγηση κατά την αρχική εκκίνηση της μοτοσικλέτας από την μπάρα εκκίνησης και την επιτάχυνση εως την πρώτη στροφή.

Αναπτύχθηκε με τον Clement DeSalle και την ομάδα Rockstar Energy Suzuki, το σύστημα διαθέτει δύο τρόπους επιλογής και μεταβάλλει τον χάρτη ανάφλεξης της μοτοσικλέτας για γρηγορότερη εκκίνηση. In A-mode – για χρήση σε σκληρές επιφάνειες, με λιγότερη πρόσφυση – το σύστημα επιβραδύνει την ανάφλεξη της μοτοσυκλέτας για μια πιο ομαλή εκκίνηση και μειώνει την ολίσθηση των τροχών πάνω απο τις μπάρες εκκίνησης. Μετά από την πύλη και στη «ζώνη επιτάχυνσης« ο χρονισμός ανάφλεξης προωθείται για ισχυρότερη επιτάχυνση μέχρι την πρώτη στροφή.

Όταν οι συνθήκες παρέχουν καλύτερη πρόσφυση, οι αναβάτες θα πρέπει να επιλέξουν το B-mode, το οποίο προωθεί το χρονισμό ανάφλεξης ώστε να επιτρέπει αυξημένη απόκριση του γκαζιού και ισχυρότερη επιτάχυνση έξω από την πύλη. Ωστόσο, ο βαθμός προόδου ανάφλεξης έχει βελτιστοποιηθεί για κάθε μία από τις τρεις περιοχές της έναρξης, από την αρχική έναρξη, ανοίγοντας το γκάζι, και την επιτάχυνση στην πρώτη στροφή.

Κινητήρας

Περισσότερο από το 80 εξαρτήματα του κινητήρα είναι νέα ή έχουν επανασχεδιαστεί για την 2016 RM-Z250 με στόχο τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα της μοτοσικλέτας και παρέχοντας μια ευρύτερη κατανομή της δύναμης σε όλο το φάσμα των στροφών, αλλά και στη μείωση του κινητήρα δύναμης πέδησης και τη βελτίωση της εκκίνησης.

Και οι δύο εκκεντροφόροοι, εισαγωγής και εξαγωγής έχουν αλλάξει για πιο ευέλικτες επιδόσεις του κινητήρα, με τις βαλβίδες εισαγωγής να έχουν επανασχεδιαστεί ώστε να αυξηθεί η αναλογία συμπίεσης και να αυξήσει την αποδοτικότητα της εισαγωγής. Ως αποτέλεσμα, ο δείκτης συμπίεσης μεταβάλλεται από 13,5: 1 έως 13,75: 1 με τα νέα RM-Z250 να ωφελούνται από μια ευρύτερη εξάπλωση της δύναμης και την ομαλότερη απόδοση ισχύος.

rmz250l6_engine_highlighted__bPBQb6xV8GEio6b

Ο τεντωτήρας της καδένας είναι τώρα επικαλυμμένος με τεφλόν για να μειώσει την τριβή και να αυξήσει την αντοχή. Ένας νέος ρεγουλατόρος παρέχει περισσότερη προσαρμοστικότητα. Έμβολο και πείρος εμβόλου πιο αντοχή όπως και το ελατήριο του εμβόλου χάρης την επιφανειακή επεξεργασία. Ο πείρος παίρνει μια αδαμαντοειδούς επικάλυψη με άνθρακα για λιγότερη τριβή, ενώ ο δακτύλιος είναι τώρα σχήματος L για να αυξήσει την απόδοση και να μειώσει τη σφράγιση με αέριο. Όλες αυτές οι αλλαγές προσθέτουν αυξημένη αξιοπιστία και ομαλή κατανομή της δύναμης.

Το βάρος του στροφαλοφόρου αδράνειας μειώνεται και το βάρος αδράνειας ρότορα μαγνητο αυξάνεται για να κρατήσει την ισορροπία από το μειωμένο βάρος του στροφάλου. Το κάρτερ είναι επίσης επανασχεδιασμένο για μεγαλύτερη λίπανση. Η αύξηση του ρελαντί με την γωνία πεταλούδας του γκαζιού συμβάλλει επίσης στη μειωμένη επίδραση φρεναρίσματος του κινητήρα, με τη γωνία να αυξάνετε από 0,6 έως 1,1.

Ένα επανασχεδιασμένο γρανάζι κίνησης είναι μεγαλύτερο από την προηγούμενη RM-Z250 και αυξάνει την περιστροφή του στροφαλοφόρου άξονα, ενώ το ενδιάμεσο γρανάζι μετεγκαθίσταται και έχει προστεθεί ένα γρανάζι ανάσα για πιο αποτελεσματική εκκίνηση. Το σύστημα αποσυμπίεσης έχει επίσης αλλάξει για μια πιο ακριβή λειτουργία.

Ανάρτηση

Η απόδοση στο φρενάρισμα και στις στροφές βελτιώνεται εντυπωσιακά με την προσθήκη του νέου, δεύτερης γενιάς KYB με πνευματικό ελατήριο, το οποίο είναι επίσης 1kg ελαφρύτερο από το εμπρός πιρούνι του σημερινού μοντέλου.

2016rmz250l6fforkadjuster

Με τα παραδοσιακά πιρούνια με ελατήριο, οι αναβάτες πρέπει να αλλάξουν από μαλακότερα ή σκληρότερα ελατήρια ανάλογα με το βάρος, το επίπεδο δεξιοτήτων ή το στυλ οδήγησης. Με τα νέα πιρούνια PSF2, οι ρυθμίσεις αλλάζουν με μια αντλία αέρα, που σημαίνει ότι οι αλλαγές ρύθμιση της ανάρτησης μπορεί να γίνουν ταχύτερα και ευκολότερα.

Πλαίσιο

Το νέο RM-Z250 διαθέτει ένα ενημερωμένο πλαίσιο που μειώνει κατά 2,5% το βάρος απο το προηγούμενο μοντέλο. Αυτό επιτυγχάνεται μέσω ενός νέου τιμονιού, μια νέα δομή νεύρωση στο εσωτερικό των σημείων περιστροφής του πλαισίου, ενώ το κάτω μέρος σύνδεση με τη βάση του κινητήρα έχει επανασχεδιαστεί πάρα πολύ. Όλες οι αλλαγές έγιναν για τη μείωση του βάρους, αλλά και τη βελτιστοποίηση της ακαμψίας του πλαισίου, και στην αύξηση των επιδόσεων στις στροφές.

Το βάρος μειώνεται επίσης στο τμήμα πέδησης, με μια νέα δαγκάνα που είναι 10% ελαφρύτερη.

Το Renthal Fatbar αλουμινίου είναι στάνταρ, και έχει περισσότερη δύναμη και λιγότερους κραδασμούς. Οι Excel ζάντες αλουμινίου με τοποθετημένα τα νέα ελαστικά Dunlop MX52, επιτυγχάνουν μια καλύτερη αίσθηση απορρόφησης.

Το νέο RM-Z250 αναμένεται να αφιχθεί στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Suzuki, τον Αύγουστο του 2015.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
↑ Back To Top ↑