Από την πίστα του αυτοκινητοδρομίου Σερρών ξεκινάει αυτό το Σαββατοκύριακο το πανελλήνιο πρωτάθλημα MOTOCROSS που αναμένετε και την φετινή χρονιά να προσφέρει έντονες συγκινήσεις και πλούσιο θέαμα.

Όλα είναι έτοιμα με τα μέλη της Λ.Α.Μ.Σ. και το προσωπικό του αυτοκινητοδρομίου να έχουν προσέξει όλες τις λεπτομέρειές ώστε η πίστα να είναι η απόλυτη αρένα μάχης για τους φετινούς διεκδικητές των επιμέρους πρωταθλημάτων, που είναι αρκετοί σε κάθε κατηγορία.

Μεγάλες διαφοροποιήσεις δεν υπάρχουν στο φετινό πρωτάθλημα καθώς οι φετινές αλλαγές φέρνουν την προσθήκη της ΜΧ300 στην μπάρα μαζί με την ΜΧ1, προσδοκώντας περισσότερες συμμετοχές στην κατηγορία. Στους επόμενους αγώνες θα δούμε ακόμα μια πρωτοεμφανιζόμενη κατηγορία αυτή των γυναικών, ενώ οι αναβάτες των QUAD έμειναν εκτός πρωταθλήματος.

Στις επιμέρους κατηγορίες υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον καθώς υπάρχουν ποιοτικοί συνδυασμοί που επιθυμούν τον τίτλο θέλοντας ένα καλό αποτέλεσμα στον πρώτο αγώνα. Ο αριθμός των εμπρόθεσμων συμμετοχών ξεπέρασε τις 100 και μαζί με τους αναβάτες των γειτονικών χωρών αναμένετε να φτάσει τις 110 και ίσως και ψηλότερα, αν και υπάρχει ένα γραφειοκρατικό ζήτημα με κάποιους αναβάτες από την Βουλγαρία που θέλουν να συμμετέχουν στον αγώνα.

Η ΜΧ1 δεν σηκώνει εύκολα προγνωστικά με τις συμμετοχές να είναι ικανοποιητικές και μέσα να βρίσκετε σχεδόν όλη η αφρόκρεμα του ελληνικού MOTOCROSS. O περσινός πρωταθλητής ΤΟΥΡΑΤΖΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί τον τίτλο για τους μπλε της YAMAHA ξέροντας τις δυσκολίες και κρατώντας πάντα χαμηλούς τόνους. Επιστροφή στους τίτλους θα επιζητήσει ο πολυπρωταθλητής ΚΟΥΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ κάνοντας μία καινούργια αρχή με τη Suzuki, καθώς η επιτυχημένη του πολύχρονη συνεργασία με την HONDA διακόπηκε την φετινή χρονιά. Επαναπατρισμός και υψηλές βλέψεις για τον ΚΡΗΤΙΚΟ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ με ΚΤΜ μετά από ένα πετυχημένο πέρασμα στις πίστες του Βελγίου και της Γερμανίας. Επιστροφή μετά το ατυχές περιστατικό της Χαλκίδος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα για τον ΛΥΡΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟ αυτή την φορά μαζί με την ομάδα της ΤΜ που θα επανεμφανιστεί ξανά επίσημα στους αγώνες μετά από χρόνια, με τον νεαρό Ροδίτη να προσπαθεί να φέρει όσο ψηλότερα γίνεται την σημαία της ομάδας. Μαζί τους ο πάντα ποιοτικός Δωδεκανήσιος ΤΣΑΡΝΑΣ ΑΝΑΡΓΥΡΟΣ που συνεχίζει στην ομάδα της HUSQVARNA, ενώ η μεγάλη απουσία της κατηγορίας είναι ο ΚΟΝΤΟΛΕΤΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ που την φετινή χρονιά αποφάσισε να μην συμμετέχει στο πρωτάθλημα. Από τους υπόλοιπους αναβάτες της κατηγορίας ξεχωρίζουν τα ονόματα των ΚΑΡΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ (YAMAHA), ΚΕΡΑΜΙΔΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟY (ΚΤΜ), ΖΑΧΑΡΙΟΥ ΒΑΣΙΛEIOΥ (KAWASAKI) και ΔΕΜΕΡΔΕΣΛΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ(ΚΤΜ).

Ενδιαφέρον υπάρχει και στην νεοσύστατη ΜΧ300 με ποιοτικούς αναβάτες και τα ονόματα των ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗ (ΤΜ) και ΜΠΑΞΕΒΑΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ (YAMAHA) να ξεχωρίζουν.

Στην ΜΧ2 θα συνεχιστούν οι περσινές μάχες καθώς οι πρωταγωνιστές παραμένουν ίδιοι με αρκετές ποιοτικές και ενδιαφέρουσες προσθήκες. Ο ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ με HUSQVARNA θα προσπαθήσει να κατακτήσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τον τίτλο έχοντας σαφώς δυσκολότερο έργο την φετινή χρονιά. Ο Χαλκιδαίος ΠΑΠΙΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ( HONDA) ποντάρει στην εμπειρία του για να φτάσει επιτέλους στο ψηλότερο σκαλί, αλλά η Generation X της YAMAHA και του ελληνικού MOTOCROSS ΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝΔΡΕΑΣ και ΣΑΓΜΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ σίγουρα θα είναι πιο εγκλιματισμένοι και θα ζητήσουν κάτι περισσότερο την φετινή χρονιά. O Χαλκιδαίος ΑΝΔΡΕΟΥ την περσινή χρονιά έχοντας άγνοια κινδύνου κατάφερε να πάρει νίκες αλλά και να έχει και άτυχες στιγμές που του κόστισαν. Tην φετινή χρονιά είναι σίγουρο ότι θα προσπαθήσει να βρεθεί στην κορυφή. O επίσης ελπιδοφόρος ΣΑΓΜΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ και αυτός θα προσπαθήσει να κατακτήσει τον τίτλο έχοντας σε κάποιες πίστες ένα μειονέκτημα ενάντια των υπολοίπων, οδηγώντας στους εφτά αγώνες του πρωταθλήματος δίχρονη μοτοσυκλέτα. Ελπίδες για πλασαρίσματα μέσα στην πρώτη τριάδα ακόμα και για τον τίτλο έχουν και οι ποιοτικοί ΖΟΥΝΗΣ ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ (ΚΤΜ), ΜΠΕΤΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (ΤΜ) και ΡΑΔΟΣ ΑΝΕΣΤΗΣ (ΚΤΜ )με τον Θεσσαλονικιό να επιστρέφει στο πανελλήνιο πρωτάθλημα μετά από πέντε χρόνια και τους δυο νησιώτες να προσπαθούν να μην επαναλάβουν παλαιότερα λάθη που τους στοίχησαν θέσεις. Ικανότατος αναβάτης και ο έμπειρος ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (ΚΤΜ ) που μετά από ένα πετυχημένο πολύχρονο πέρασμα στην ΜΧ1 επιστρέφει στην ΜΧ2. Σταθερές άξιες στην κατηγορία και ικανοί για την έκπληξη είναι οι ΜΠΑΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ(YAMAHA), ΚΑΡΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (HUSQVARNA), ΚΑΝΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ (ΚΤΜ), ΚΑΡΑΦΩΤΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ (ΚΤΜ), ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (YAMAHA), ΚΑΡΑΣΑΒΒΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (ΚΤΜ) και ΠΡΙΜΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (ΚΤΜ).

Στην ΜΧ125 ο ΣΑΓΜΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ είναι ο επικρατέστερος και πάλι για τον τίτλο. Πίσω του ο ΚΑΝΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ βρίσκεται σε ανοδική πορεία έχοντας τον πρώτο λόγο για την δεύτερη θέση από τον Rooky ΚΟΣΙΑΒΕΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ (ΚΤΜ), ενώ ο ΚΑΜΑΡΙΝΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ (YAMAHA) από τις Σπέτσες τραυματίστηκε πριν από λίγες ημέρες και θα μείνει εκτός πρωταθλήματος.

Στην Οpen αναμένεται το πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα των τελευταίων ετών, μυρίζοντας πραγματικά μπαρούτι με 42 συμμετοχές. Οι πρωταγωνιστές των τελευταίων ετών ΠΑΚΑΤΑΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (YAMAHA), ΔΗΜΟΛΙΑΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ (HUSQVARNA) και ΣΚΥΒΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (HONDA) θα υποδεχθούν τους ποιοτικότατους ΤΟΜΑΡΑ ΧΡΗΣΤΟ (YAMAHA), ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ (YAMAHA) και ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟ (ΚΤΜ), ενώ οι ΤΣΟΜΠΑΝΟΓΛΟΥ ΕΥΓΕΝΙΟΣ (ΚΤΜ), ΜΠΑΛΑΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ (YAMAHA), ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ (HUSQVARNA), ΚΟΝΔΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ (YAMAHA), ΚΑΡΑΣΑΚΑΛΙΔΗΣ ΜΑΡΚΟΣ (ΚΤΜ) και ΔΙΜΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (SUZUKI) παραμένουν σταθερές άξιες στο χώρο.

Στην SENIOR μεγάλωσε η παρέα των ρομαντικών πολεμιστών που ρίχνονται στην μάχη με έντεκα αναβάτες να στήνονται στην μπάρα του πρώτου αγώνα. Δυσκολότερο το έργο του περσινού πρωταθλητή ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΠΥΡΟΥ (HONDA) έχοντας να αντιμετωπίσει ικανούς συνδυασμούς και βέβαια των ιδιαίτερα ποιοτικό και αρκετά νεότερο ΚΑΡΑΣΑΚΑΛΙΔΗ ΜΑΡΚΟ.

Αλλαγή φρουράς στην JUNIOR MX85 με τους ΚΑΜΑΡΙΝΟ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ και ΚΟΣΙΑΒΕΛΟ ΝΙΚΟΛΑΟ να ανεβαίνουν στην MX125 αλλά τους ΦΩΤΑΚΗ ΣΩΤΗΡΙΟ (YAMAHA) και ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ (ΚΤΜ) να έρχονται να πλαισιώσουν τον Μυκονιάτη ΓΑΝΩΤΗ ΔΗΜΗΤΡΗ (YAMAHA) και τον άκριτα ΒΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟ (ΚΤΜ) που θα ακολουθήσει όλο το φετινό πρωτάθλημα. Λόγο εμπειρίας οι ΓΑΝΩΤΗΣ και ΒΑΓΓΕΛΑΚΑΚΗΣ έχουν τον πρώτο λόγο. Μια θέση στους διακριθέντες του αγώνα θα ζητήσουν και οι ΒΑΓΕΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (ΚΤΜ), ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ (ΚΤΜ), ΔΑΝΟΓΛΙΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ (ΚΤΜ) και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ (YAMAHA) μαζί με την μοναδική γυναικεία παρουσία του αγώνα την ΜΑΝΔΑΝΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ (ΚΤΜ).

Στην ΜΙΝΙ ΜΧ65 έχουμε μία μεταβατική περίοδο με πολλούς νέους αναβάτες με τους ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ (HUSQVARNA) και ΤΑΜΒΑΚΟ ΧΡΗΣΤΟ (ΚΤΜ) να έχουν εγκλιματιστεί περισσότερο στους αγωνιστικούς χώρους. Ανεξαρτήτου αποτελέσματος και οι ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (ΚΤΜ), ΧΑΤΖΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (YAMAHA ), ΝΤΟΥΜΑΝΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ (YAMAHA ), ΚΟΥΚΑΛΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (YAMAHA ), ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΟΛΩΝ (ΚΤΜ) και ΚΕΡΑΜΥΔΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (HUSQVARNA) αξίζουν το χειροκρότημα όλων.

Ειδικό κανονισμός ΕΔΩ

Share →

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.