Είχαμε την χαρά να βρεθούμε μαζί με τον Ανδρέα Ανδρέου σε όλο του το ταξίδι και στην προσπάθεια του για διάκριση στον τελικό του YAMAHA bLU cRU στην Ίμολα.

Μετά από ένα μακρύ ταξίδι από την Πάτρα στην Ανκόνα μας περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη καθώς δίπλα από την είσοδο της πίστας της Ίμολα ανταμώσαμε ένα ελληνικό εστιατόριο. Ελληνικές γεύσεις, φιλόξενοι άνθρωποι και μία γωνία μέσα στην Ιταλία που μυρίζει έντονα Ελλάδα. Η οικογένεια του Αλέξανδρου και της Γεωργίας Στεφανίδη μας καλωσόρισαν και έκαναν τα πάντα ώστε να βρούμε εύκολα λύσεις σε οποιοδήποτε προβληματισμό μας όλες της ημέρες που βρεθήκαμε στην Ίμολα.

Στον πρώτο μας περίπατο μέσα στην πόλη της Ίμολα ήρθε η ώρα για την πρώτη μας γνωριμία με Ιταλούς του χώρου, το HUSQVARNA-85 του Mattia Vincent δέσποζε έξω από το Mamos’s Bar και μία ερώτηση ήταν η αρχή για μία νέα γνωριμία. Το απόγευμα 40 χιλιόμετρα από την Ίμολα κάναμε μία προπόνηση για ξεμούδιασμα και ένα τελικό έλεγχο στο σετάρισμα πριν τον αγώνα. Το βράδυ μας είχε και πάλι ελληνικό χρώμα καθώς η ελληνική παρέα στο «Λάδι και Ρίγανη» μεγάλωσε. Δίπλα μας βρισκόταν οι τεχνικοί της ελληνικής παράγωγης του OTSE που είναι υπεύθυνοι για την τηλεοπτική κάλυψή του αγώνα.

Tην επομένη ήμερα είχαμε στήσιμο μέσα στα Padock και καλωσόρισμα από τους υπευθύνους του YAMAHA bLU cRU. Οι ευχάριστες όμως ειδήσεις για τον νεαρό αναβάτη συνεχίστηκαν καθώς υπεύθυνοι της OTSE αποφάσισαν ο Έλληνας αναβάτης να είναι αυτός που θα φοράει στο κράνος του την on board camera στα δυο σκέλη.

Η περιπέτεια κορυφώνονταν καθώς και οι σαράντα αναβάτες ερχόταν αποφασισμένοι για διάκριση σε μία πολύ απαιτητική πίστα με αρκετά σημεία που θύμιζαν Supercross. Από τα ελευθέρα ξεκίνησε να φαίνεται η ανωτερότητα οχτώ αναβατών με τον δικό μας Ανδρέα Ανδρέου να βρίσκετε στο δεύτερο γκουπ δυναμικότητας με άλλους δεκαπέντε αναβάτες. Ο Έλληνας αναβάτης είχε σαν σκοπό να κινηθεί γρήγορα και να δει το επίπεδο ανταγωνισμού πριν τα δυο σκέλη. Η επίδοση του στα ελευθέρα ήταν δέκατος έκτος και εικοστός δεύτερος στα χρονομετρημένα. Πολύ υψηλός ο ανταγωνισμός με τον Ελβετό Brumann και τον Βρετανό Rizzi να ξεχωρίζουν και να είναι τα μεγάλα φαβορί για το εισιτήριο στο επόμενο ΕΜΧ-125.

Στο σαββατιάτικο πρώτο σκέλος ο Έλληνας αναβάτης ήθελε μια καλή εκκίνηση αλλά δεν ξεκίνησε καλά. Εκμεταλλευτικέ ένα μπέρδεμα στον πρώτο γύρο που έγινε μπροστά του κερδίζοντας θέσεις. Στην συνεχεία πίεσε, έδωσε μάχες και έφτασε μέχρι την ενδέκατη θέση έχοντας πολλές δυνάμεις μέχρι το τέλος. Την επομένη ήμερα ο δεύτερος αγώνας του YAMAHA bLU cRU άνοιγε το πρόγραμμα της ημέρας με την πίστα να είναι στρωμένη άλλα να έχει πολύ λάσπη και να γλιστράει. Ο Έλληνας αναβάτης ξεκίνησε καλά άλλα στα φρένα είχε μία επαφή που τον έριξε στην μέση της κατάταξης. Με την πίστα να είναι αρκετά βάρια και απάτητη ο Έλληνας αναβάτης έδωσε τον καλύτερο του εαυτό για να κερδίσει θέσεις. Τελικά κατάφερε να ανέβει στην δέκατη ογδόη θέση της κατάταξης του δευτέρου σκέλους που τον έφερε στην δέκατη έκτη θέση της τελικής, αν και αναγκάστηκε στους τελευταίους δυο γύρους να οδηγήσει χωρίς μάσκα. Ίσως θα μπορούσε η επίδοσή του να είναι λίγο καλύτερη και στα δυο σκέλη αν έπαιρνε περισσότερα ρίσκα, άλλα προτίμησε συνετά να κερδίσει πολύτιμες εμπειρίες και να μην ρισκάρει κάποια πτώση και ίσως κάποιο ενδεχόμενο τραυματισμό καθώς υπήρχε μονό ένα εισιτήριο.

Παρά το μικρό της ηλικίας του ο Χαλκιδαίος αναβάτης έδειξε ότι είναι πολύ ώριμος.

Μετά τα δυο σκέλη μας είπε: « Πολύ ωραία εμπειρία να συμμετάσχει σε αυτό το θεσμό και ιδιαίτερα σε ένα χώρο όπως είναι το αυτοκινητοδρόμιο της Ίμολα. Ήρθα πιο προετοιμασμένος την φετινή χρονιά αλλά το επίπεδο ανταγωνισμού είναι ιδιαίτερα υψηλό και ανεβασμένο από την Βρετανία πέρσι. Γνωρίζοντας ότι υπάρχει μόνο ένα εισιτήριο προσπάθησα να βρεθώ όσο το δυνατόν ψηλότερα. Από τα ελεύθερα και τα χρονομετρημένα κάποιοι αναβάτες ξεχώριζαν από τους υπόλοιπους. Ήθελα δυο καλές εκκινήσεις για να έχω ελπίδες αλλά δυστυχώς αυτό δεν έγινε. Έδωσα μάχες το προσπάθησα αλλά βρισκόμενος πίσω από την εικοστή θέση στον πρώτο γύρο κάθε σκέλους, οι ελπίδες για κάτι πολύ καλό ήταν ελάχιστες. Αν ήμουνα κοντά στην πρώτη εξάδα τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά και θα άξιζε να ρισκάρω. Δυστυχώς οι ελληνικές πίστες δεν έχουν καμία σχέση με τις πίστες του παγκόσμιου, και το επίπεδο του ανταγωνισμού στην χώρα μας είναι μικρό, αν υπολογίσεις ότι στις περισσότερες χώρες οι αναβάτες έχουν ένα δυνατό ξεχωριστό πρωτάθλημα ΜΧ2Τ και αρκετοί από αυτούς είχαν και κάποιες συμμετοχές στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα της EMX-125. Είναι πολύ δύσκολο για οποιοδήποτε Έλληνα αναβάτη να συμμετάσχει σε κάποιο ανάλογο θεσμό και να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει, αλλά σίγουρα κερδίζεις εμπειρίες και γίνεσαι καλύτερος. Ευχαριστώ την YAMAHA Μοτοδυναμική και όλους τους χορηγούς μου για την στήριξη.»

Για το άκρως υποτιμημένο ελληνικό πρωτάθλημα η δέκατη έκτη θέση του δεκαπεντάχρονου είναι ιδιαιτέρως τιμητική, καθώς πίσω του βρέθηκαν αναβάτες από πολύ πιο δυνατά πρωταθλήματα με τον Έλληνα να είναι μέσα στους διακριθέντες του αγώνα, δείχνοντας πτυχές του ταλέντου του.

Απαρατήρητη δεν πέρασε και η ενδυμασία του πάτερα, Νίκου Ανδρέου κατά την διάρκεια όλου του Σαββατοκύριακου που θέλησε να δώσει ένα διαφορετικό χρώμα σε μία γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού, τονίζοντας το ελληνικό χρώμα όπως και η ιδιαίτερη γνωριμία της ελληνικής ομάδας με τον Valter Bartolini αδερφό του πρώην παγκόσμιου πρωταθλητή Andrea Bartolini.

Ν. Ζέλλιος

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.