Ένας αγώνας με αρκετό παρασκήνιο και πολλά παράπονα από μερίδα αγωνιζόμενων που κάποιοι σίγουρα θα θελήσουν να τον ξεχάσουν γρήγορα αλλά και σε κάποιους άρεσε, ήταν ο πέμπτος αγώνας του πανελληνίου πρωταθλήματος ENDURO που πραγματοποιήθηκε στην Καρυά Αργολίδας.

Ο αγώνας κινήθηκε σε ένα τεντωμένο σχοινί, κάποιοι τον θεώρησαν από μέτριο ως κακό, ενώ για κάποιους άλλους ήταν αντρικός. Το χαρακτηριστικό του αγώνα ήταν ότι στην μεγαλύτερη διάρκεια του ήταν σκληρός αλλά αυτό ήταν το μόνο που δεν έφερε αντιδράσεις καθώς υπήρξαν παραλεέιψεις και κακός κείμενα.

Τα παράπονα των αναβατών ξεκίνησαν νωρίς από την ώρα που έφτασαν στην Καρυά καθώς γρήγορα κατάλαβαν ότι ο δρόμος προς την μία ειδική σε ένα σημείο ήταν σχεδόν απροσπέλαστος με αρκετούς αναβάτες τελικά να αποφασίζουν να μην την περπατήσουν. Τελικά το Σάββατο αργά το απόγευμα πέρασε μηχάνημα ώστε να μπορεί να προσεγγίσει το ασθενοφόρο την ειδική. Λίγο αργότερα στην Σαββατιάτικη ενημέρωση των αναβατών όταν ανακοινώθηκαν οι χρόνοι και στο που θα μπορούσαν να λάβουν τεχνική υποστήριξη από τους μηχανικούς των ομάδων ξεκίνησε νέο κύμα διαμαρτυριών από αναβάτες, υποστηρίζοντας ότι η απόσταση ανάμεσα στα δυο Σ.Ε.Χ. ήταν πολύ μεγάλη κάτι που εν μέρη άλλαξε με τους διοργανωτές να προσαρμόζουν δυο φορές τους χρόνους και τις αποστάσεις και ο χρόνος ανάμεσα στα δυο Σ.Ε.Χ. να βρίσκετε τελικά λίγο κάτω από τα 100 λεπτά. Τα προβλήματα δεν σταμάτησαν εκεί καθώς σίγουρα το τέλος της πρώτης ειδικής δεν ήταν το απαιτούμενο και το πιο ασφαλές και η σηματοδότηση σε κάποια σημεία ήταν ελλιπής. Το σημαντικότερο όλων ήταν ότι υπήρξαν αρκετοί τραυματισμοί αλλά ευτυχώς όλοι τους δεν ήταν κάτι το πολύ σοβαρό με τα ασθενοφόρα να έχουν αρκετή δουλεία, καθώς τα περιστατικά διακομίστηκαν στο νοσοκομείο του Ναυπλίου που εφημέρευε. Όλα αυτά σίγουρα δεν συνθέτουν τα καλύτερα για έναν πανελλήνιο αγώνα με αναβάτες που ταξίδεψαν από όλη την Ελλάδα, άλλα υπήρχε και η άλλη όψη του νομίσματος.

Η ΦΙΛ.Μ.Α. τον τελευταίο χρόνο άλλαξε σελίδα με την παλιά γένια να παραδίδει τα σκήπτρα στους νεότερους. Για τον αγώνα βοήθησαν αρκετοί νέοι και ο αγώνας για να στηθεί δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολο εγχείρημα. Είναι μία από της λίγες λέσχες που φαίνεται να έχει μέλλον και διάδοχη κατάσταση καθώς υπάρχουν νεαροί ηλικιακά πρόθυμοι να συνεχίσουν το έργο των παλιών. Η ΦΙΛ.Μ.Α. είναι μια μπαρουτοκαπνισμένη λέσχη, το μεγαλύτερο λάθος ήταν η εμπειρία της παλιάς γενιάς δεν ζυμώθηκε με την φλόγα και την όρεξη της νέας. Το γιατί δεν έγινε δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Ας αναλογιστούμε όμως πόσοι νέοι στις υπάρχουσες ενεργές λέσχες είναι έτοιμοι να αφήσουν τις καθημερινές τους συνήθειες και να χαλάσουν χρόνο και χρήμα για να στήσουν ένα αγώνα γνωρίζοντας ότι στο τέλος θα κριθούν. Κομβικό πρόσωπο στον αγώνα ο εικοσάχρονος Χρήστος Δελής που στον προηγούμενο αγώνα των Μεγάρων παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σαν αγωνιζόμενος, λίγες εβδομάδες μετά έχοντας την στήριξη των νέων της ΦΙΛ.Μ.Α., της οικογένειας του και όλης της νεολαίας της Καρυάς ανέλαβε να στίσει έναν πανελλήνιο αγώνα. Ακόμα ένας αφανής ήρωας του αγώνα που προσπάθησε πολύ ώστε ο αγώνας να διεξαχθεί κανονικά παρότι το Σαββατοκύριακο δεν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς για αυτόν ήταν ο πρόεδρος του Α.ΜΟ.Σ. Αθανάσιος Λυκούσης. Όρεξη υπάρχει, αν λάβουν σοβαρά τα όσα ειπώθηκαν πριν και μετά τον αγώνα και ζητήσουν την βοήθεια των πιο έμπειρων, είμαστε σίγουροι ότι την επομένη φορά που θα ταξιδέψουμε στην Αργολίδα τα πράγματα θα είναι πολύ καλύτερα και στο τέλος θα ακούσουν ένα μεγάλο μπράβο από όλους τους συμμετέχοντες. Ο απολογισμός του αγώνα η διαδρομή ήταν μια κλασική διαδρομή Enduro σίγουρα, αν δεν υπήρχαν κατολισθήσεις στον δρόμο που ένωνε τις δυο ειδικές θα έλυναν ακόμα ένα πρόβλημα τους, αυτό όμως αν, άρα καλό θα είναι να υπάρχει και πλάνο Β. Αν υπήρχε και ένας έμπειρος αναβάτης ώστε να ελέγξει την διαδρομή θα αποφεύγονταν τα όποια προβλήματα σηματοδότησης και δεν θα χρειαζόταν τελευταία στιγμή να αλλάζουν οι χρόνοι και οι διαδρομές.

Στα αγωνίστηκα οι δυο μικρές ειδικές είχαν τελείως διαφορετική φιλοσοφία και με διαφορετικά τερέν. Τα λάθη ήταν απαγορευτικά και δεν μπορούσε να υπάρξει εφησυχασμός με τον χρόνο να είναι πραγματικά πολύτιμος. Η πρώτη θέση στην γενική ήταν μονομαχία Ε1 με τον ΚΑΚΟΛΥΡΗ να καταφέρνει να παίρνει μία οριακή νίκη από τον ΒΑΡΣΑΜΗ με μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο να τους χωρίζει στο τέλος. Σε όλη την διάρκεια του αγώνα είχαμε και μάχη για την τρίτη θέση από τους ΖΩΡΑ, ΣΙΑΦΑΡΙΚΑ και ΝΤΟΥΖΕΝΗ. Ο ΖΩΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ ήταν τελικά τρίτος ανεβάζοντας την απόδοση του μετά τα μέσα της ημέρας αφήνοντας τέταρτο τον ΣΙΑΦΑΡΙΚΑ ΒΑΣΙΛΗ με τους δυο αναβάτες να κερδίζουν αντίστοιχα την Ε2 και Ε3. Ένα λάθος στην πέμπτη ειδική ήταν ικανό να βγάλει τον ΝΤΟΥΖΕΝΗ ΜΙΧΑΛΗ εκτός από την μάχη της τριάδας και να τον ρίξει στην πέμπτη θέση, ενώ ο ΖΕΡΒΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ εκμεταλλευτικέ την ατυχία του ΠΙΣΙΜΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ στην τελευταία ειδική τερμάτισε τελικά έκτος.

Σκληρή μάχη για την πρώτη θέση στην Ε1 από τον πρωτοπόρο ΚΑΚΟΛΥΡΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ και τον ανεβασμένο ΒΑΡΣΑΜΗ ∆ΗΜΗΤΡΗ. Μετά από εναλλαγές ο ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ κατάφερε να είναι οριακά μπροστά και να έχει το απόλυτο την φετινή χρονιά. Ο ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ξεκίνησε καλύτερα τον αγώνα κερδίζοντας πέντε δευτερόλεπτα στην πρώτη ειδική. Ο ρυθμός τους στην επομένη ήταν ο ίδιος, με τον ΒΑΡΣΑΜΗ να είναι ο ταχύτερος και εκμεταλλευόμενος ένα λάθος του ΚΑΚΟΛΥΡΗ στην τρίτη ειδική να περνάει μπροστά. Στην επομένη ειδική ο ΒΑΡΣΑΜΗΣ είχε και πάλι τον πρώτο χρόνο άλλα ήρθε η σειρά του στην πέμπτη ειδική να κάνει ένα μικρο λάθος και να δώσει και πάλι την πρωτοπορία στον ΚΑΚΟΛΥΡΗ. Στις επόμενες δυο ειδικές ο ΚΑΚΟΛΥΡΗΣ ήταν οριακά ταχύτερος καταφέρνοντας να πάρει την νίκη. Κοντά τους σε χρόνους όλη την ήμερα ήταν και ο πάντα ποιοτικός ΝΤΟΥΖΕΝΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ στην τρίτη του φετινή συμμέτοχη, με την ατυχία του στην πέμπτη ειδική να μην του στερεί κάποια θέση στην κατηγορία, αλλά είναι σίγουρο ότι στις επόμενες δυο ειδικές δεν πίεσε όσο θα μπορούσε. Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο ΜΑΝΩΛΙ∆ΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ έχοντας σταθερό ρυθμό όλη την ήμερα μπροστά από τους ΠΑΝΕΤΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟ και ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟ ΧΡΗΣΤΟ που συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Άτυχος ο ΜΠΙΛΛΗΣ ΠΕΤΡΟΣ που είχε μία πτώση στην απλή διαδρομή και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει νωρίς.

Ο ΖΩΡΑΣ ΑΛΕΞΙΟΣ πήρε μία ακόμη καθαρή νίκη στην Ε2 κάνοντας το πέντε στα πέντε, έχοντας σχεδόν σίγουρο από πολύ νωρίς τον τίτλο στην κατηγορία. Γρήγορα ο Τρικαλινός έχτισε μία διάφορα από τους υπόολοιπους αναβάτες της κατηγορίας και ο μοναδικός του στόχος ήταν να βρεθεί όσο ψηλότερα γίνετε στην γενική. Ο ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στον καλύτερο του αγώνα στο πανελλήνιο πρωτάθλημα βρέθηκε πολύ κοντά στο να πάρει την δεύτερη θέση στην κατηγορία που θα το έβαζε στους πρώτους έξι του αγώνα. Στις πρώτες πέντε ειδικές είχε ανοίξει την διάφορα στα δεκαοχτώ δευτερόλεπτα από τον ΖΕΡΒΑ ΝΙΚΟΛΑΟ που βρισκόταν στην τρίτη θέση, με τον αναβάτη από τον Πύργο να έχει φτάσει μέχρι και την τετάρτη θέση της γενικής. Στην έκτη ειδική ο ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ προσπάθησε να μην ρισκάρει ενώ ο ΖΕΡΒΑΣ γνωρίζοντας αν θέλει να έχει ελπίδες για κάτι καλύτερο από την τρίτη θέση έπρεπε να ανεβάσει ρυθμό μειώνοντας την διαφορά τους στα εννιά δευτερόλεπτα. Στην τελευταία ειδική μία κακή επιλογή στην έξοδο από το ρέμα του ΠΙΣΙΜΑΝΗ τον υποχρέωσε να κολλήσει και να χάσει περίπου δυο λεπτά πέφτοντας στην πέμπτη θέση. Τελικά από την ατυχία του επωφελήθηκαν και οι σκληροτράχηλοι Μυτιλινιοί ΧΑΣΑΠΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ και ΖΒΙΝΤΕΡΙΚΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ που κέρδισαν από μία θέση τερματίζοντας στην τρίτη και τετάρτη θέση, με τον ΑΝ∆ΡΕΑ∆ΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΟ να είναι ο έκτος της κατηγορίας. Άτυχος της κατηγορίας ο ΚΟΙΝΩΝΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ που ξεκίνησε μέτρια τον αγώνα, αντιμετωπίζοντας προβλήματα ανέβασε ρυθμό στις επόμενες ειδικές άλλα αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην πέμπτη ειδική.

Tρίτη συνεχόμενη νίκη για τον ΣΙΑΦΑΡΙΚΑ ΒΑΣΙΛΗ που ανέβηκε στην πρώτη θέση της E3 βάζοντας πλώρη για ακόμη έναν τίτλο στην πλούσια συλλογή του. Για ακόμα μία φορά κινήθηκε γρήγορα χωρίς ρίσκο βλέποντας τον μεγάλο του αντίπαλο ΤΡΙΓΚΑ ΓΙΑΝΝΗ για πρώτη φορά φέτος να μην είναι ανταγωνιστικός. Ο ΤΡΙΓΚΑΣ από το Σάββατο εξέφρασε πολλές από τις διαφωνίες του για τον αγώνα, δεν είχε συγκέντρωση και με κάποια μικρά προβλήματα που αντιμετώπισε προτίμησε να μην ρισκάρει σε ένα τερέν που έκρυβε παγίδες αφήνοντας τους ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ και ΘΕΟ∆ΩΡΙ∆Η να μάχονται για την δεύτερη θέση. Τελικά οι χρόνοι του ΠΑΠΑΘΕΟ∆ΩΡΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ στις δυο τελευταίες ειδικές ENDURO του έδωσαν την δεύτερη θέση με την επανεμφάνιση μετά τον τραυματισμό του ΘΕΟ∆ΩΡΙ∆Η ΓΕΩΡΓΙΟY να τον φέρνει στην τρίτη θέση. Οι ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ και ΚΑΡΠΕΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ γνωρίζουν σίγουρα από σκληρά τερέν, σε μία όμορφη μονομαχία ο αναβάτης από την Σάμο κατάφερε να είναι ταχύτερος και να πάρει την πέμπτη θέση.

Οι τοπικοί ∆ΗΜΗΤΡΗΣ και ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ γνωρίζουν καλά την περιοχή και αφού βοήθησαν και στο στήσιμο του αγώνα κατάφεραν να κάνουν το ένα δυο στην EN. Στο συγκεκριμένο αγώνα πέτυχαν το καλύτερο τους φετινό αποτέλεσμα καθώς ο ∆ΗΜΗΤΡΗΣ για πρώτη φορά βρέθηκε στους πρώτους δεκαπέντε της γενικής ενώ ο ΖΑΦΕΙΡΗΣ ήταν δέκατος έβδομος. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο ΚΑΡΙΜΑΛΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ που αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα με το σκληρό τερέν.

Εκπληκτικός για ακόμα μία φορά ο ΓΚΑΓΚΑΝΑΤΣΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ που τρέχει να καλύψει την διάφορα που τον χωρίζει από την κορυφή καθώς στον διήμερο αγώνα του Ωρωπού δεν κατάφερε να συμμετάσχει. Τρίτη συνεχόμενη νίκη και μία ακόμα πολύ καλή θέση στην γενική μπροστά από πολύ πιο νέους αναβάτες. Ο ΜΙΜΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ έχοντας ένα καλό ξεκίνημα στις πρώτες τρεις ειδικές άνοιξε την διάφορα του από τον ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΛΥΚΑΡΠΟ παίρνοντας την δεύτερη θέση συντηρώντας την διάφορα τους αυτή μέχρι το τέλος, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον ΝΙΚΟΛΑΟΥ. Κοντά τους σε ρυθμό και ο ΠΑΠΑ∆ΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ αλλά πλήρωσε τα λάθη του μένοντας τελικά τέταρτος. Ο ΚΑΛΕΝ∆ΕΡΗΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ μετά από πολλές ατυχίες την φετινή χρονιά κατάφερε να βρεθεί στην πέμπτη θέση, ενώ έκτος ήταν ο ΣΚΙΑ∆ΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ.

Επόμενος αγώνας της σειράς είναι στις 22 Σεπτεμβρίου στην φιλόξενη Σπάρτη, αν και οι περισσότεροι αναβάτες ετοιμάζονται για τα δυο ξεχωριστά γεγονότα του Ιουνίου που δεν είναι άλλα από το ακραίο RIV3R και το παγκόσμιο των Σερρών.

Αποτελέσματα του αγώνα ΕΔΩ.

Επικοινωνία για φωτογραφικό υλικό ΕΔΩ.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.