Την Κυριακή 18 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε ο τέταρτος γύρος του πρωταθλήματος motocross Βορείου Ελλάδος από τα σωματεία Αθλητικός Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Σκύδρας και Όμιλος Φίλων Μοτοσυκλέτας Γιαννιτσών στην πίστα της Σκύδρας.

Όλη η τοπική κοινωνία αγκάλιασε την προσπάθειά του Α.ΜΟ.Σ.Σ. ώστε να επαναλειτουργήσει η συγκεκριμένη πίστα με τον τελευταίο επίσημο αγώνα που διεξήχθη εκεί να είναι πριν δεκαοχτώ χρόνια στις 27/10/2000. Μέσα σε ελάχιστες εβδομάδες πραγματοποιήθηκαν οι απαραίτητες ενέργειες ώστε με ελάχιστες βελτιώσεις η συγκεκριμένη πίστα να είναι έτοιμη να φιλοξενήσει αγώνα του Πανελλήνιου πρωταθλήματος καθώς έγινε περίφραξη, ποτιστικό σύστημα, τουαλέτες, μπάρα εκκίνησης μαζί με τα πρώτα πλυντήρια και τον υπάρχον πύργο να ανακαινίζεται. Σίγουρα χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις εντός πίστας και στο χώρο των paddock, αλλά τα μελή του Α.ΜΟ.Σ.Σ δούλεψαν αρχικά στις υποδομές ξεκινώντας από το δυσκολότερο κομμάτι ώστε η πίστα να μπορεί να αδειοδοτηθεί νόμιμα.

Υπάρχει όρεξη από τα μέλη της νεοσύστατης λέσχης και η στήριξη της Δημοτικής αρχής, με την δήμαρχο της Σκύδρας Κατερίνα Ιγνατιάδου να επιθυμεί ο συγκεκριμένος χώρος να γίνει ένα εκτός δρόμου πάρκο μοτοσυκλέτας θέλοντας να επενδύσει στον αθλητικό τουρισμό που θα στηρίξει την τοπική κοινωνία. Εκτός από την Δημοτική αρχή, πλήθος τοπικών επιχειρήσεων στηρίζουν την προσπάθειά του Α.ΜΟ.Σ.Σ. έχοντας και έναν πολύ μεγάλο χορηγό την Inter Cars Greece πίσω από κάθε προσπάθεια του.

H συνεχόμενη βροχόπτωση μπορεί να δυσκόλεψε το έργο τους αλλά οι διοργανωτές φάνηκαν έτοιμοι για να αντιμετωπίσουν οποιοδήποτε πρόβλημα θα υπήρχε. Κάτω από δύσκολες συνθήκες μπορεί να δοκιμάστηκαν αλλά τα σχόλια ήταν θετικά τόσο για τον αγώνα όσο και για το μόχθο τους, αν και για λόγους ασφάλειας αποφασίστηκε από κοινού να μην πραγματοποιηθούν τελικά τα δεύτερα σκέλη. Μπορεί η διάρκεια να ήταν μειωμένη αλλά ήταν σίγουρα ένας αντρικός αγώνας που θα μείνει, καθώς έφερε αναμνήσεις από την Καρυώτισσα στoυς νεότερους και στους παλαιότερους να θυμούνται το Λάκκωμα και την Πάτρα πριν δεκαπέντε χρόνια και τον τελευταίο αγώνα στην ίδια πίστα από τον τότε ΜΟΤΟ.Σ.

Στο συγκεκριμένο αγώνα υπήρξε και η πρώτη επίσκεψη του Σ.Δ.Ο.Ε για έλεγχο στις μοτοσυκλέτες που συμμετείχαν.

Στην EXPERT μαζί με τους βόρειους αναβάτες του πανελλήνιου είχαμε την παρουσία τεσσάρων αναβατών από την Βουλγαρία και τα Σκόπια, με την συμμετοχή του Michael Ivanov να δίνει ένα διαφορετικό χρώμα στον αγώνα. Σίγουρα μία μάχη μεταξύ του Γιάννη Τουρατζίδη και του Michael Ivanov θα ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακή άλλα δυστυχώς μία πτώση του Βούλγαρου στην εκκίνησή δεν επέτρεψε να γίνει κάτι τέτοιο. O Γιάννης Τουρατζίδης έφυγε γρήγορα μπροστά, αποφεύγοντας τα λάθη πήρε μία εύκολη νίκη χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα μέσα στο βαρύ τερέν. O Michael Ivanov παρότι έχασε αρκετό χρόνο στην αρχή κατάφερε να βρεθεί στον τελευταίο γύρο μπροστά από τον δυναμικό Αλέξανδρο Γεωργαντά. Κάλο ξεκίνημα για τον Αλέξανδρος Γεωργαντά στον αγώνα άλλα στο δεύτερο γύρο έχασε χρόνο έχοντας πρόβλημα με την μάσκα του, έχασε την επαφή του με τον Τουρατζίδη και στο τέλος δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Ivanov. Πολλές μάχες έδωσε ο Δημήτρης Μπαξεβάνης τερματίζοντας τέταρτος μπροστά από τους Nikolai Malinov και Christian Stankovic.

Ο Δημήτρης Τουρατζίδης συνέχισε τις πολύ καλές τους εμφανίσεις παίρνοντας το μοναδικό σκέλος της ΜΧ1, τερματίζοντας στην τέταρτη θέση του σκέλους που έγινε για ακόμα μια φορά μαζί με την EXPERT. O Στάθης Φυσέκης μετά από απουσία δυο αγώνων κατάφερε να πάρει άδεια από τον στρατό και να συμμετέχει κανονικά στον αγώνα τερματίζοντας δεύτερος, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Χρήστος Παπαθεοδώρου. Την πρώτη εξάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Βαρδούλης, Στυλιανός Τριανταφιλίδης και Μανώλης Παραστατίδης.

Πάντως καιρού αποδεικνύετε ο Γιώργος Καριώτης κατακτώντας ακόμα μία νίκη στην ΜΧ2. Ο νεαρός στους πρώτους δυο γύρους όταν πιέστηκε από τον Κανάκη κινήθηκε σε ρυθμούς EXPERT και από εκεί και πέρα προτίμησε να μην ρισκάρει και να πάρει εύκολα την νίκη. Η εμπειρία και η δύναμη των Νίκου Δεμερδεσλή και Αργύρη Τσιάκου τους έφερε στην δεύτερη και τρίτη θέση της κατηγορίας. Η παρουσία των δυο αναβατών ήταν πολύ καλή σε όλη την διάρκεια του σκέλους με τον αναβάτη από την Χρυσούπολη να είναι ταχύτερος στο πρώτο μισό. Ο Μάριο Κανάκη ξεκίνησε καλά άλλα αντιμετώπισε προβλήματα μέσα στην λάσπη τερματίζοντας τελικά τέταρτος, μπροστά από τους Γιώργο Θεοδωρίδη και Αλέξανδρο Μπαλόγλου.

Στην ΟΡΕΝ είχαμε της πιο δυνατές μάχες. Οι Άγγελος Συμεωνίδης και Σάββας Παραστατίδης ήθελαν περισσότερο την νίκη με τον μεθοδικό Συμεωνίδη να είναι τελικά πρώτος μπροστά από τον Κοζανίτη αναβάτη που πλήρωσε με δυο πτώσεις τον ενθουσιασμό του. Για την τρίτη θέση οι Μάκης Κωφός, Κώστας Γκόσκινος και Μάρκος Καρασακαλίδης είχαν την δίκη τους μονομαχία με τον Κωφό να είναι τελικά αυτός που ανέβηκε στην τρίτη θέση του βάθρου εκμεταλλευόμενος το κάλο του ξεκίνημα. Στην τέταρτη και πέμπτη θέση τερμάτισαν οι Γκόσκινος και Καρασακαλίδης έχοντας λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο διάφορα, με τον Σερραίο Βασίλη Καρακούλια να είναι ο έκτος.

Στις μικρές κατηγορίες είχαμε δυναμική συμμέτοχη με πέντε τοπικούς αναβάτες να προστίθενται στο πρωτάθλημα. Στην ΜΧ-85 ο Σταυρός Βαγγελακάκης δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα μέσα στην λάσπη κατακτώντας ακόμα μία νίκη που τον εδραιώνει στην πρώτη θέση. Για την δεύτερη θέση πάλεψαν η Δέσποινα Μανδάνη και ο Σωτήρης Θεοδωρίδης. Τελικά η νεαρή από την ακριτική Αλεξανδρούπολη κατάφερε στον τελευταίο γύρο να περάσει μπροστά από τον Θεοδωρίδη και να ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Ο Γεώργιος Τιφτικίδης στην πρώτη του εμφάνιση έδειξε καλά στοιχεία τερματίζοντας τέταρτος. Οι Αθανάσιος Δανογλίδης και Γιώργος Γκαλίπης έχασαν αρκετό χρόνο από πτώσεις που τους έριξαν στην πέμπτη και έκτη θέση. Αρκετά προβλήματα αντιμετώπισαν με την λάσπη και οι Ιάκωβος Παπαδόπουλος και Δημήτριος Παπαδόπουλος άλλα κατάφεραν να τερματίσουν.

Το δυσκολότερο έργο είχαν οι μικρότεροι της παρέας. Ο Παναγιώτης Θεοδωρίδης αν και είχε μειονέκτημα έναντι του μεγάλου αντιπάλου του Ιωάννη Καλογιαννίδη, κατάφερε να πάρει την πρώτη του νίκη στην κατηγορία ΜΧ-65 αφήνοντας πίσω του τον αναβάτη από την Κοζάνη που πλήρωσε τα λάθη του. Ο Ιάσονας Φαντίδης τερμάτισε τρίτος εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ιωάννη Γουγούση που βρισκόταν μπροστά του. Ο πέμπτος αναβάτης της κατηγορίας ήταν ο Χρηστός Τιφτικίδης, αλλά προτίμησε να μην συμμετάσχει στο σκέλος καθώς αντιμετώπισε πολλές δυσκολίες στα ελευθέρα χρονομετρημένα.

Αποτελέσματα ΕΔΩ.

Βαθμολογίες πρωταθλήματος ΕΔΩ.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.