Ο τρίτος αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος motocross ήταν ένας αγώνας που πρέπει να βάλει σε προβληματισμούς όλους όσους σχετίζονται με τους αγώνες για το πόσο πραγματικά υπεύθυνα και σοβαρά αντιμετωπίζουν το χώρο και τις προσπάθειες τον αναβατών.

Σε έναν μέτριο αγώνα με αρκετές παραλείψεις μετά από 2 μέρες περισυλλογής, ο χρονομέτρης ανακοίνωση τα αποτελέσματα του πρώτου σκέλους σε MX1 και MX2 και μετά από από 2 αλλαγές κατέληξε στην οριστική κατάταξη του δεύτερου σκέλους της MX2. Την μέρα του αγώνα ήταν λογικό οι απονομές να έχουν μια τεράστια καθυστέρηση καθώς στην κατηγορία MX2 οι θέσεις μετά τον τέταρτο ήταν ανοιχτές για αρκετούς μνηστήρες καθώς κανένας δεν ήξερε τα ακριβή αποτελέσματα.

lkjhglihgluigiuoghiu

Οι απονομές πραγματοποιήθηκαν με τις κατηγορίες MX2 και MX2T να γίνονται μισή ώρα μετά τις απονομές των άλλων κατηγοριών με φυσική συνέπεια την ώρα των απονομών να έχουν αποχωρήσει οι περισσότεροι αναβάτες.

Στην πρώτη κατάσταση κατάταξης που έγιναν οι βραβεύσεις υπήρχαν λάθη όπως και 3 μέρες μετά τον αγών εξακολουθούν να υπάρχουν λάθη στις τελικές κατατάξεις κατηγοριών και ίσως να υπάρχουν και λάθη στην κατάταξη της MX2 που είχε τους περισσότερους αναβάτες. Σίγουρα τα προβλήματα στην χρονομέτρησης και η μεγάλη καθυστέρηση των απονομών ήταν αυτά που εκνεύρισαν περισσότερο τους αναβάτες αλλά δεν ήταν τα μόνα.

Υπήρξαν αρκετά προβλήματα άξια αναφοράς και σίγουρα δεν σχετίζονται μόνο με την ΜΟΛΕΚ και δεν είναι μόνη υπεύθυνη για αυτά που τα μέλη τις είχαν την θέληση να διοργανώσουν έναν καλό αγώνα. Δυστυχώς ο καθένας βλέπει τους αγώνες με διαφορετική οπτική γωνία για το ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν σε κάθε πίστα ώστε να βελτιωθεί και να διοργανωθεί ένας καλός αγώνας. Τα σημαντικότερα προβλήματα ήταν στην ασφάλεια αναβατών με την πιστά να είναι στενή και σε πολλά σημεία να μην έχει το επιτρεπτό ελάχιστο πλάτος των 8 μέτρων, με πολύ σκόνη το Σάββατο καθώς οι υψηλές θερμοκρασίες και οι ισχυροί άνεμοι στέγνωσαν γρήγορα το ελλιπές πότισμα της πίστας με αποτέλεσμα τον τραυματισμό τριών αναβατών. Την Κυριακή έπεσε στην πιστά πολύ νερό με αποτέλεσμα να υπάρχει πολύ λάσπη στους πρώτους αγώνες με την πίστα να γλιστράει υπερβολικά και τους περισσότερους αναβάτες να έχουν πτώσεις. Την ασφάλεια των θεατών που κυκλοφορούσαν άναρχα εντός και εκτός πίστας σε επικίνδυνα σημεία για την σωματική τους ακεραιότητα.

Δυστυχώς οι λέσχες έχουν μάθει να περιμένουν βοήθεια από την ομοσπονδία την ώρα του αγώνα να τους καλύπτει χρόνια προβλήματα την ώρα των αγώνων. Άλλα το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο υπήρχαν 3 αγώνες πανελλήνιων πρωταθλημάτων.

Η επιτροπή motocross που είχε αναγγείλει πολλές και σημαντικές αλλαγές για στο χώρο όπως η επίβλεψη και η βελτίωση σε όλες τις πίστες που θα γίνουν αγώνες μάλλον κουράστηκε γρήγορα καθώς ήταν λογικό ότι για να γίνουν τα όσα καλά σκέφτηκαν να κάνουν στον χώρο απαιτούσε πολύ χρόνο μακριά από δουλειές και οικογένεια.

Πάντως ο παρατηρητής και μέλος της επιτροπής κ. Σπύρος Καλογιαννίδης το Σαββατοκύριακο του αγώνα προσπάθησε να οργανώσει τον αγώνα και βοήθησε τα μέγιστα στο να υλοποιηθεί.

Η ΜΟΛΕΚ σίγουρα δεν ευθύνεται για τα προβλήματα στην χρονομέτρηση και όταν ζήτησε να διοργανώσει τον αγώνα ήθελε να κάνει έναν καλό αγώνα. Ίσως να μην ήταν απόλυτα ενημερωμένη και έτοιμη για κάποια θέματα αλλά τουλάχιστον προσπάθησαν και ήταν μια από τις εφτά λέσχες που ζήτησαν και πήραν πανελλήνιο αγώνα. Η πίστα έχει πολύ όμορφη σχεδίαση με πολλές εναλλαγές αλλά χρειάζεται βελτίωση σε αρκετούς τομείς.

Στο συγκεκριμένο αγώνα το ελληνικό motocross έδειξε ότι έχει αρχές και συνειδητοποιημένους αναβάτες που ξέρουν να σέβονται την ασφάλεια των συναθλητών τους και να κερδίζουν τους αγώνες μέσα στις πιστές, βρίσκουμε ταυτότητα και αναβάτες με αρχές, οι πίστες αν υπάρχει θέληση γίνονται.

Στο αγωνιστικό κομμάτι. Στον αγώνα του πρίνου στην MX1 ο Παναγιώτης κουζής έδειξε για ακόμα μια φορά ότι είναι παντοδύναμος και ανίκητος φέτος πετυχαίνοντας δυο άνετες νίκες. Στην δεύτερη θέση ο Ανάργυρος Τσαρνάς ακολούθησε τον κουζή και στα δυο σκέλη αφήνοντας τον Δημήτρη Κοντολέτα στην τρίτη θέση καθώς μόνο στο πρώτο σκέλος ο κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τον Τσαρνά στην περισσότερη διάρκεια του αγώνα αλλα στους τελευταίους γύρους δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον δυναμικό αναβάτη από την Κω. Στην τέταρτη θέση ο ανεβασμένος Κυριάκος Κόττη με το καινούργιο του όπλο εκμεταλλεύτηκε την πτώση του Νίκου Λυριού που τελικά το νευρικό του ξεκίνημα στο πρώτο σκέλος τον έφερε στην πέμπτη θέση και στο δεύτερο σκέλος προσέφερε άφθονο θέαμα και ξεσήκωσε τους θεατές. Στη έκτη θέση ο Δημήτρης Βαγγελάκος.

Παναγιώτης Κουζής #338 Ανίκητος για μία ακόμα φορά

Παναγιώτης Κουζής #338 Ανίκητος για μία ακόμα φορά

 

Στην MX2, ο περσινός πρωταθλητής Γιάννης Τουρατζίδης πήρε την πρώτη του νίκη για φέτος νικώντας στο πρώτο σκέλος, ενώ στο δεύτερο βρέθηκε πολύ πίσω αλλα με την γνωστη του σταθερότητα αποφεύγοντας τις υπερβολές ανέβηκε στην δεύτερη θέση του σκέλους που του αρκουσε να τον ανεβάσει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ο Γιώργος Αρβανίτης πλήρωσε την νευρικότητα στο πρώτο σκέλος μένοντας τρίτος. Στο δεύτερο σκέλος μετά τους πρώτους γύρους πήρε την πρωτοπορία από τον Αλέξη Γεωργαντά και έκανε μια διαφορά που του αρκούσε για να πάρει την καρό σημαία. Τρίτος ο Βούλγαρος LJUBOMIR VASEV. Στην τέταρτη θέση ο Παναγιώτης Παπίλας ακολουθούμενος από τον αέρινο Ανέστη Ράδο που συνδύασε ταχύτητα και θέαμα και στα δυο σκέλη. Στην έκτη θέση ο Γιάννης Μόσιος που αντιμετώπισε προβλήματα στο δεύτερο σκέλος και έριξε τους ρυθμούς τους τελευταίους γύρους του δεύτερου σκέλους. Στην συγκεκριμένη κατηγορία να αναφέρουμε και την πολύ καλή επίδοση του Δημήτρη Μπάκα στο πρώτο σκέλος αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα στο δεύτερο, όπως επίσης και του άτυχου Αλέξη Γεωργαντά που στο πρώτο σκέλος βρισκόμενος μες στην εξάδα εγκατέλειψε γρήγορα, και οι δυο ήταν οι πέμπτοι κάθε σκέλους.

Γιάννης Τουρατζίδης #100 Η πρώτη του νίκη για την φετινή σεζόν

Γιάννης Τουρατζίδης #100 Η πρώτη του νίκη για την φετινή σεζόν

 

Στην κατηγορία ΜΧ2Τ, ο Φραγκίσκος Ζούνης με μία τρίτη και μία πρώτη θέση ανέβηκε στο ψιλότερο σκαλί του βάθρου. Στην δεύτερη θέση με μία πολύ καλή εμφάνιση ο Δημήτρης Τουρατζίδης με μία πρώτη και μία τρίτη θέση. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Νίκος Δεμερδεσλής με δύο δεύτερες θέσεις οδηγώντας πολύ σταθερά. Τέταρτος ο Φώτης Κόλλιας με δύο τέταρτες θέσεις και πέμπτος ο Δημήτρης Καρατζιάς με δύο πέμπτες θέσεις.

Βάθρο ΜΧ2Τ

Βάθρο ΜΧ2Τ

 

Στην κατηγορία OPEN με την απουσία του Σταμάτη Λυρίου λόγο τραυματισμού, ο Σταμάτης Δημολιάνης πήρε την νίκη χωρίς πιεστεί ιδιαίτερα αν και έκανε κάποια λάθη στο πρώτο σκέλος. Δεύτερος ο Χρήστος Τομαράς με δυο δεύτερες θέσεις. Στην τρίτη θέση ο Αλέκος Καρανάσης με δύο τρίτες, στην τέταρτη ο Φίλιππος Γιακουμάκης με δύο τέταρτες. Την εξάδα έκλεισαν οι Θανάσης Παπαγιάννης με δύο πέμπτες, και ο Βασίλης Μπαμπάς με μία όγδοη και μία έκτη θέση.

Σταμάτης Δημολιάνης #1 Νικητής της κατηγορίας και πρωτοπόρος στην βαθμολογία

Σταμάτης Δημολιάνης #1 Νικητής της κατηγορίας και πρωτοπόρος στην βαθμολογία

 

Στην κατηγορία ΜΧ85 ο Ανδρέας Ανδρέου πήρε την νίκη με (1-1) με μία πολύ καλή εμφάνιση. Στην δεύτερη θέση ο Άγγελος Βογιατζής(2-2) που έκανε ένα καλό αγώνα αλλα δεν μπόρεσε να απειλήσει τον πρωτοπόρο. Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Ευαγγελόπουλος(3-3) που αντιμετώπισε πρόβλημα με το εμπρός λάστιχο στο πρώτο σκέλος. Ακολούθησαν οι Γιώργος Καριώτης(4-4), Άγγελος Μαργαρίτης(5-6) και Αλέξανδρος Κατσαβριάς(9-6) στην τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τους κανονισμούς την έκτη θέση κανονικά την έχει ο Ντεβετζής Ιωάννης.

Το βάθρο της ΜΧ85

Το βάθρο της ΜΧ85

 

Στην μικρότερη κατηγορία ΜΧ65 ο Αντώνης Σάγμαλης για μία ακόμα φορά δεν άφησε περιθώρια σε κανέναν να διεκδικήσει την πρώτη θέση(1-1) . Στην δεύτερη θέση είδαμε την δεσποινίς της παρέας, την Τζονάκι Λάμπρουμε (4-2) να κάνει ένα ωραίο αγώνα. Στην τρίτη θέση ο Μάριος Κανάκης με (3-5) με κάποια προβλήματα που στο δεύτερο σκέλος που δεν του επέτρεψαν να κάνει κάτι καλύτερο. Την εξάδα έκλεισαν οι Ηλίας Γρηγοριάδης με(6-3), ο Νίκο Κανελλόπουλο με(6-4) και ο Στέλιο Μουρατίδημε (7-6) στην τέταρτη, πέμπτη και έκτη θέση αντίστοιχα. Άτυχος της κατηγορίας ο Δημήτρη Καλαθα που έχει στο πρώτο σκέλος την δεύτερη θέση αλλά αντιμετώπισε πρόβλημα στο δεύτερο και δεν μπόρεσε να βαθμολογηθεί.

Βάθρο ΜΧ65

Βάθρο ΜΧ65

 

Η κατηγορία Quad ξεκίνησε τον πρώτο της αγώνα με μεγάλη μάχη ανάμεσα στον Γιώργο Καπέλη και τον Σπύρο Μπίρλη, με νικητή τελικά τον Καπέλη στο πρώτο σκέλος, αλλά δεν κατάφερε να κάνει το ίδιο και στο δεύτερο σκέλος καθώς κόλλησε σε ένα σημείο και έχασε την πρωτοπορία. Ο Κωνσταντίνος Ντούζος εκμεταλλευόμενος την ατυχία του Καπέλη πήρε την νίκη του αγώνα με (3-2) αφήνοντας τον Ο Καπέλης στην δεύτερη θέση με (1-3). Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Μπίρλης με (2-2). Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Αριστείδης Τριανταφύλλου με(4-4), στην πέμπτη ο Απόστολο Τριανταφύλλου με(5-5) και ο Αλέκος Κατσινέλης στην έκτη θέση με (7-6).

Κωνσταντίνος Ντούζος Νικητής της κατηγορίας

Κωνσταντίνος Ντούζος Νικητής της κατηγορίας

Ραντεβού στον επόμενος αγώνας στις 09-10/5/15 στην Πτολεμαϊδα.

Αποτελέσματα:

ΜΧ1:RACE1 – RACE2Σύνολο

ΜΧ2-MX2T:RACE1 – RACE2Σύνολο

OPEN:RACE1 – RACE2Σύνολο

MX85:RACE1 – RACE2Σύνολο

MX65:RACE1 – RACE2Σύνολο

QUAD:RACE1 – RACE2Σύνολο

Γυρολόγια:

ΜΧ1:LAPSRACE1LAPSRACE2

ΜΧ2-MX2T:LAPSRACE1LAPSRACE2

OPEN:LAPSRACE1LAPSRACE2

MX85:LAPSRACE1LAPSRACE2

MX65:LAPSRACE1LAPSRACE2

QUAD:LAPSRACE1LAPSRACE2

Σύντομα Φωτογραφικό Υλικό.

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
↑ Back To Top ↑