Μετά από ένα μπαράζ αναβολών και μεταθέσεων, με μόνη εξαίρεση την Αλεξανδρούπολη, το πρωτάθλημα motocross Βορείου Ελλάδος ταξίδεψε στην πίστα της Βισαλτίας Σερρών για να πραγματοποιηθεί ο δεύτερος γύρος της σειράς.

start

Ο Μ.Ο.Θ. πήρε πραγματικά μια πολύ γενναία απόφαση να διοργανώσει τον αγώνα θέλοντας να βοηθήσει και να δει ενεργά πως είναι να διοργανώνεις έναν αγώνα. Τα προβλήματα ξεκίνησαν από νωρίς, πριν τον αγώνα καθώς οι δύο εταιρείες χρονομέτρησης δήλωσαν εξ’ αρχής ότι αντιμετώπιζαν πρόβλημα ώστε να καλύψουν το γεγονός. Τελικά βρέθηκε μια μέση λύση ώστε η εταιρία της IRON Team να αναλάβει να καλύψει τον αγώνα με τους 50 σένσορες που διέθετε ελεύθερους, καθώς την συγκεκριμένη ημερομηνία κάλυπτε και άλλα γεγονότα. Παρά τις φιλότιμες ενέργειες του υπεύθυνου της εταιρίας το σύστημα αντιμετώπισε πρόβλημα. Χωρίς να υπάρχει άλλη επιλογή και για να διεξαχθεί ο αγώνας προτιμήθηκε να κρατηθεί χειρόγραφο γυρολόγιο ώστε να πραγματοποιηθεί ο αγώνας. Εν κατακλείδι για να μην γελιόμαστε ο αγώνας ήταν ένας αγώνας στο μέσο όρο διοργανωτικά, καθώς οι περισσότεροι αγώνες στην χώρα μας ακροβατούν σε ένα τεντωμένο σκοινί. Η διαφορά από όλους τους προηγούμενους είναι ότι δεν υπήρχε γνώση στον οργανωτικό τομέα αν και πραγματικά το προσπάθησαν τα μέλη του Μ.Ο.Θ. Όσο για την χρονομέτρηση που μπορεί εύκολα κάποιος να την κατηγορήσει ήταν πραγματικά ακόμη πιο εύκολο για αυτούς να δηλώσουν αδυναμία και να μείνουν στην αρχική τους απάντηση, άρα να μην γίνει ούτε αυτός ο αγώνας. Στο Νοτίου στους περισσότερους αγώνες υπάρχει συμπόνια και βοήθεια από τις εμπλεκόμενες λέσχες του πρωταθλήματος με τα χρονόμετρα να δουλεύουν, ενώ στον Βορρά υπάρχουν διαφορετικές γνώμες, συζητήσεις, σκέψεις, προσωπικά μικροσυμφέροντα, μόνο για την υστεροφημία και την προβολή κάποιον που μάλλον η ενέργεια τους είναι αρνητική. Δυστυχώς κάποιοι χαίρονται με την κατάντια των αγώνων, η τροχεία του χώρου από το κακό στο χειρότερο με τις ενεργές πίστες να μειώνονται. Αυτό είναι όλο, τίποτα λιγότερο τίποτα περισσότερο.

Στα αγωνιστικά, γιατί εκτός των άλλων υπήρξαν και αγώνες, 59 Έλληνες και 13 Βούλγαροι συμμετείχαν στον αγώνα. Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα η mx65 και mx85 διεξήχθησαν μαζί, ενώ είδαμε για πρώτη φορά μια γεμάτη μπάρα στο πρωτάθλημα, όταν η expert, mx2 και mx1 στήθηκαν όλοι μαζί για να προλάβουν το σκοτάδι.

toyratsidis1

Ο Γιάννης Τουρατζίδης ήταν εκπληκτικός σε όλη την διάρκεια της ημέρας καταφέρνοντας να πάρει δυο άνετες νίκες βρισκόμενος σε περίοδο προσαρμογής με το 450. Είναι σίγουρο ότι την επόμενη χρονιά θα είναι από τους πρωταγωνιστές της MX1 καθώς τα πρώτα στοιχεία με το νέο του όπλο είναι φοβερά ενθαρρυντικά, βάζοντας υψηλούς στόχους και για την επόμενη χρονιά. Για την δεύτερη και τρίτη θέση της Expert οι Αλέξης Γεωργαντάς και Νίκος Λυρίου έδωσαν μάχες με τους Βούλγαρους Alex Dimitrov, Malinov Nikolay, Vasev Ljubomir και Tsekleov Stanislav. Ο Κατερινιώτης ήταν δεύτερος στο πρώτο σκέλος και τέταρτος στο δεύτερο ενώ ο Ροδίτης έχασε χρόνο και ενέργεια πίσω από τους νεαρούς Βούλγαρους Alex Dimitrov και Malinov Nikolay τερματίζοντας τελικά πέμπτος στο πρώτο ενώ στο δεύτερο μπήκε πιο αποφασισμένος τερματίζοντας τελικά δεύτερος στο σκέλος και τρίτος στην γενική. Πίσω τους οι Βούλγαροι Malinov Nikolay, Vasey Ljubomir και Tsekleov Stanislav κατέλαβαν τις υπόλοιπες τρεις θέσεις της εξάδας με τον Δημήτρη Τουρατζίδη να είναι έβδομος και τους Βασίλη Πακαταρίδη και Στάθη Φυσέκη να συμπληρώνουν την δεκάδα.

tsiagkas

Στην MX1 ο Βαγγέλης Τσιάγκας ζευγάρωσε της νίκες του στο πρωτάθλημα σε γνώριμα λημέρια αυτή την φορά. Δεύτερος τερμάτισε ο Κώστας Τσιάτσιος που συμμετέχει σε επιλεγμένους αγώνες για ακόμα μια χρονιά χωρίς το άγχος των βαθμών. Ο Λαρισαίος στο πρώτο ξεκίνησε δυνατά οδηγώντας τους πρώτους γύρους του αγώνα. Τρίτος τερμάτισε ο Γιώργος Γρηγοριάδης χωρίς να μπορεί να απειλήσει τους δυο πρώτους αρκέστηκε σε δυο τρίτες θέσεις, τερματίζοντας πρώτος αναβάτης από Κατερίνη καθώς οι τέσσερις από τους εφτά αναβάτες που συμμετείχαν ήταν από το νομό Πιερίας. Τέταρτος ο Καβαλιώτης Μανώλης Νερατζόγλου ενώ πίσω του τερμάτισαν οι Θωμάς Γκούντζος και Γιώργος Παυλίδης.

sagmalhs

Στην MX2 για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ο Αντώνης Σάγμαλης κατάφερε να πάρει την νίκη χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα, έχοντας στο δεύτερο σκέλος την δυνατότητα να δει τις δυνατότητες των ανταγωνιστών του με μερικούς από τους πρωταγωνιστές του πανελληνίου πρωταθλήματος. Ο κυριότερος του αντίπαλος Σωτήρης Παπάς ήταν για δεύτερη φορά άτυχος, καθώς είχε μια πτώση αρχικά και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στον τελευταίο γύρο του πρώτου σκέλους ενώ είχε ανέβει μέχρι την έκτη θέση. Ανοδική η πορεία του Γιώργου Καριώτη, με πολύ δουλειά τερματίζοντας και πάλι δεύτερος. Οι Θεοδωρίδης, Πρίμος, Τσομπάνογλου και Xατζηράλλης έδωσαν ωραίες μάχες στα δυο σκέλη. Ο Βεροιώτης και ο Μυτιληνιός μοιράστηκαν τις δυο τρίτες θέσεις με τον Γιώργο Θεοδωρίδη να κατακτά την τρίτη θέση αφήνοντας τελικά τέταρτο τον Αλέξανδρο Πρίμο. Σταθερή αξία στην κατηγορία ο Ευγένιος Τσομπάνογλου τερμάτισε πέμπτος, ενώ ο έτερος Μυτιληνιός Θεοχάρης Xατζηράλλης ήταν άτυχος στο δεύτερος σκέλος έχοντας πτώση στην πρώτη στροφή ξεκινώντας τελευταίος, χάνοντας τις ελπίδες του για κάτι καλύτερο από την έκτη θέση.

mandanh

Στην MX-65 η Δέσποινα Μανδάνη έγραψε ιστορία, καθώς είναι η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πάρει νίκη σε χωμάτινο αγώνα και ίσως να είναι και η πρώτη γυναίκα πανελληνίως που κατάφερε να πάρει νίκη σε αγώνα δυο τροχών, πολύ κοντά ήταν στο να το καταφέρουν και οι Ιωάννα Λάμπρου και Κλαίρη Λαμπρούση. Με μια πρώτη και μια δεύτερη θέση η δωδεκάχρονη από την Αλεξανδρούπολη ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί αποδεικνύοντας ότι πήρε από το χάρισμα του πατέρα της Γεωργίου Μανδάνη. Ο Σταύρος Βαγγελακάκης αντιμετώπισε πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα του ιδιαίτερα στο πρώτο σκέλος που τον υποχρέωσε στην τρίτη θέση, στο δεύτερο πήρε την νίκη συνεχίζοντας την παράδοση της ΛΕ.Μ.Ε. στην κατηγορία με ακόμα ένα-δυο. Τρίτος ο πεισματάρης Σωτήρης Θεοδωρίδης σε έναν πολύ καλό αγώνα. Ο Παναγιώτης Θεοδωρίδης με μια εξαιρετική εμφάνιση στο δεύτερο σκέλος κατάφερε να πάρει την τέταρτη θέση και να βρεθεί μπροστά από τους Dimitrov και Γιάννη Καλογιανίδη.

kanakhs

Ο Μάριος Κανάκης στην MX85 πήρε μια μεγάλη νίκη ψυχολογίας απέναντι στον Βούλγαρο Borislavov Voktor που αναμένετε την επομένη χρόνια να δώσουν μεγάλες μάχες στο βαλκανικό πρωτάθλημα. Πρώτη εμφάνιση για τον νεαρό Γιώργο Γκαλίπη και μια πολύ ελπιδοφόρα εμφάνιση που τον έφερε στην τρίτη θέση. Τέταρτος τερμάτισε ο Βούλγαρος Tolev Kristian μπροστά από τους Θανάση Δανογλίδη και Ηλία Κυρτσούδη.

lyrioy

Όμορφο θέαμα προσέφεραν και οι αναβάτες της open με πολλές ωραίες μονομαχίες. Ο Σταμάτης Λυρίου ταξίδεψε από την Ρόδο για μια εμφάνιση guest. Ο Ροδίτης μπορεί να βρίσκεται πάνω από τριάντα χρόνια στο χορό αλλά εξακολουθεί να οδηγεί με τον ίδιο ζήλο σαν να κυνηγάει την πρώτη του νίκη. Μετά τον αγώνα της Μεγαλόπολης που συμμετείχε και κατέκτησε την νίκη στο δεύτερο σκέλος κατέκτησε την νίκη και στα δυο σκέλη στην Βισαλτία. Ο Δημήτρης Βασιλειάδης ήταν δεύτερος οδηγώντας αρχικά και τα δυο σκέλη αλλά δεν κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ταχύτατο Λυρίου. Ο Κυριάκος Κιουτσουκώστας ανέβασε την απόδοση στο δεύτερο σκέλος και κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση από τον ισόβαθμο του Νίκο Μπουζνάκη που αρκέστηκε στην τέταρτη θέση μετά από μια μέτρια εκκίνηση στο δεύτερο σκέλος. Οι Δημήτρης Ταμπαξής και Πρόδρομος Τσιπουρόπουλος έκλεισαν την μαχητική εξάδα.

Αποτελέσματα Εδώ. Βαθμολογία πρωταθλήματος Εδώ.

Φωτογραφικό υλικό: Πρώτα σκέλη Parts1Parts2. Δεύτερα σκέλη Parts1Parts2

Ν. Ζέλλιος

Share →
ICS Security

Στις μέρες μας η προσωπική μας ασφάλεια και η προστασία των περιουσιακών μας στοιχείων έχει γίνει επιτακτική ανάγκη.Η Intelligent Control Systems το αντιλαμβάνεται αυτό προσφέροντάς σας υπηρεσίες που σκοπό έχουν να προστατέψει εσάς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα!

Προστασία Η/Υ

Προστασία Η/Υ

Είναι ο υπολογιστής σας προστατευμένος? Το F-Secure προσφέρει την καλύτερη προστασία στον κόσμο για ασφαλή σερφάρισμα, αγορές, τραπεζικές συναλλαγές και ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας!

ICS Tuning
Όταν θέλετε την maximum απόδοση από το αυτοκίνητό σας  προσφέροντας ασφαλή βελτίωση του και σε λογικό κόστος τότε δεν έχετε παρά μόνο να επικοινωνήσετε με την ICS Tuning
↑ Back To Top ↑